pazi mozda se zarazis ctajuci blog...

10.04.2006., ponedjeljak

ma to se zove zivot....

jutro ljudeki.......danas vam opce nembum na nastavi jer idem tam nekaj kod sluganice(za one koji neznaju doktorica koje pokriva skoro celu medimursku zupaniju -skolska medicina)...noooo i idemo vam joj nekaj pokazati za onaj pilot projekt vezano uz alkohol i ta sranjucka oko akutnog pijanstva i td.. MySpace Layouts

MySpace Layouts

i tak sam bum na kemiji....ma wiiiiiiparty.....a da nema leike ja bi na to pozabila....no zato sluze frendovi na pusek leikakiss.....i tak gledala sam vam jucer telkaca do 2 vjutro i onda mi je baka isla na wc i morala sam vgastit mater joj kaj kad nisam mogla zaspatipuknucu......znam da sam vam vec dosadna ali jos samo 1 dannnnnnnn!!!i idemo!! ma joooooj ja sam vec ve usrana a kamoli tam pred onim silnim svetskim ljudovima(mozda zaluta koji afrikanac ili neznam ja koji budu kontinenti tam u pittanju).....naughty...........ajd sapuuu svima i kokot nej se mi gubiti ....jer vec sam tam u vrapcu rezervirala ti sobu(no utjehe ti moja je odmah pokraj tvoje).......lud

<< Arhiva >>