pazi mozda se zarazis ctajuci blog...

09.04.2006., nedjelja

ah dosadnog li dana...

opce mi se neda pisati posta.......lena sam ............stari mi otisel u italiju nema ga 1 tj doma..i ve vam na mene pazi bakica(dosadno stvorenjice koje mi piga zivce ali oki morem i to preziveti jer kaj me je vec docekalo i kaj me jos ceka u zivotu ovo je mala stvar).....i sad onak kod starog to ne prolazi ali kod bakice prolazi da si moram referata nekog pisati na kompu pa tak da mi treba puno vremena i mira da se usredotocim...hihih a ona popusi tu foru pa rofl..a tak sam malo pala u fazu dubokoumnog razmisljanja o nekome,i necemu u mojem zivotu(MySpace Layouts

MySpace Layouts

) i nekak mi bas ne zgleda da bu vredu to zavrsilo ali bumo vidli....rolleyes....i kaj da vam velim morala sam vam pak ici u sumicu ali puhalo je pa ajd da se onda ne prehladim smijeh.......i tak jos samo sutra muka(skola)i u utorak putujemoo ....ma ljudovi boziji vec je doslo i to ....nemrem belivit.....obecajteeee da bu te mi drzali fige ili bar se me sjetili u cet????ma bute ka'ne??naughty......jooojo neznam bi se plakala ili smijala ali danas vam je moja bakica (ta koja me pazi )pojelanjami mozda pol protvanja kremsnita ima da pukne svaki gumb joj na hlacamalud............ajd sapu svima....

<< Arhiva >>