pazi mozda se zarazis ctajuci blog...

06.04.2006., četvrtak

wwwwwwiiiiii opet u diru.....

vraca mi se staro super raspolozenje (a to vam znaci vise smjeha ...zajebancije i onak poceli smo se v razredu malo bolje svi slagati ...).....tak sam vam ljdeki happy onak jako.......pak sam imala srece tojest snasla sam se kak i uvjek..........pisali smo vam fiziku sve tocno makar sam imala sva pitanja ali kaj dobro je bilo i sve tocno ....wwwwiiiiiii i tak za vjeronauk sva pitanja i dobila sam 5 .....ma da to se zove snalazljivostnaughty........i tak sam sam popodne spala jer sam jako umorena naravno od prevec cepanja u skoli ........i tak ve vam idem na trening (joj nadam se da mi ne koljeno podrhtavalo jer me jakooo buba) ma bu valjda preslo ...mislim mora prejti....ma bu me neko jako zmasiral "mam prejde".....dead......a gledajte molim vas ovo koje li ja nepravde u zivotu dozivljavam .......moj kulj fulj frend...ovcar.... vam dela tuluma ......i kak opisuje fest bu jaki tulum ...starci nema domeka ..........prazna kucica......glazbica do daske i sad uzivaj!!!! i ja nebrem dojti jer sam tam u nizozemskoj....ma daj kaj sam ja kriva visoj sili?'mad............aaaaaaaaaano

<< Arhiva >>