EVO MENE OPET!

Danas vam neću govoriti o AC/Dc- u jer sam možda nekima dosadna a to ne želim biti. Samo sam vam se došla javit, i da vam se malo izjadam, jer mi je u školi danas bilo užasno dosadno i sjebano. 1 sat povijest: glupa Buzda pojela mi je mozak o fašizmu u Italiji i o onom idiotskom Mussoliniju. Te nam objavila radosnu vijest, u petak pišemo test, to smo jedva dočekali!!!!!
2 sat matematika: počela nam je nešto trubit o sutrašnjem izletu na koji nam se uopće ne ide, ali znate koja je dobra vijest, ne ide ni naš razrednik pa nas neće imat ko provjeravat......
3 i 4 sat kemija: propast svijeta, te proklete formule, svojstva i nalaženja u prirodi..... I iz toga pišemo u ponedjeljak test, lol, kako smiješno.
5 sat zemljopis: ajd nešto normalniji nastavnik od svih ostalih, ali i on je dosadan ja niš nisam skužila one prometne pravce, dal mogu kome na instrukcije, kako to mene inače zanima, za poludit.....
i vrhunac dana 6 sat glazbeni: pjevanje, pjevanje, pjevanje..... ali ja to naravno nisam radila u svakom slučaju ima neki lijek protiv pjevanja, moj sveti mp3!!!!!

Ali jedino što mi je bilo danas dobro je odlazak kući s mojoj omiljenom ekipom, (Jana, Luka, Iva i Mislav), gušila sam se od smijeha što su ova dvojica provaljivala, pa su mi rekli da moram psihijatru jer nisam normalna...... naravno onda sam ja rekla da terapije na mene ne djeluju, te da me nitko ne može spasiti (propali slučaj)..... I TO JE SVE ZA DANAS, do skorog viđenja, doviđenja!!!!

09.10.2006. ...19:36 Komentari (6) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Bok ljudi,evo otvorlila sam blog...ma neda mi se vise nis pisat...pa....evo zovem se Ema...

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi