Stereo Boli

Ljudi Moji Dragi...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Puno vas sve pozdravljam... Nedostajali ste mi nemoguce...!! nononononononononono
kod mene sve po starom.. Na fakultetu dosadno, ali moram se pohvalit idem redovno na predavanja.. prvo mi se nije dalo, ali sam skuzila da moram..roflroflroflroflrofl

Sa njim je sve ok.. Jooj bili smo prekinuli, ali s sve brzo rijesilo.. Da vam ne objasnjavam, uglavnom neka glupost..mali ispad koji nije bio s moje strane..!!

Na faxu sam upoznala dosta novih ljudi.. Jedna cura mi je postala posebno draga koju sam upoznala prije kod prijatelja, super je..!! I tako..

Nedostaju mi neki prijatelji koji su otisli u ZG i tako.. Normalno..Ali doci ce sad za dan mrtvih i Svi svete..!! Jeeeeeroflroflroflroflroflrofl

Prekosutra Crvena Jabuka i Marchello.. To vam je lik cije ja stihove rado pisem.. i ta pjesma Volim je takodjer njegova.. jedva cekam..!!

Eto toliko od mene...kisskisskisskiss

24.10.2006. u 18:02 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Evo dok pravim blog, zapravo i ne znam o cemu cu pisati.. ali bit ce sigurno iskreno... Cisto da podijelim s nekim sve ono sto mi se dogadja u zivotu, bilo lijepo ili, nazalost ne.. komadic duse..

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Volim

Sinoc sam sahranio jednu ljubav,
bas tu na cosku uz cigaretu,
Srecan sledeci 14. Februar bas svima na ovom svetu,
Ja ga nesto nikad nisam ni slavio,
Steta, al' kaseta reseta,
Istim ulicama setam, secam se svega, al' nema stega jer ipak volim
Volim gluposti i sitnice,
na ulici slucajno nasmejano lice,
staricu sto u parku hrani ptice,
Kucine i trice, uspomene, iskrice, sta god,
ko da su mi svi ljudi rod,
Mrzim mrznju kad osetim kroz etar,
i dalje pisam uz vetar, u glavi maleno dugme za restart...
Pocni ponovo, novo slovo, teske reci ko olovo,
mozda sam solo al nisam preboleo,
nista i nikoga sto sam ikada iskreno voleo....!!!

GOING UNDER

Now I will tell you what I've done for you
50 thousand tears I've cried
Screaming Deceiving and Bleeding for you

And you still won't hear me
(I’m going under)
Don't want your hand this time I'll save myself
Maybe I'll wake up for once
Not tormented daily defeated by you
Just when I thought I'd reached the bottom
I'm dying again

I'm going under
Drowning in you
I'm falling forever
I've got to break through
I'm going under

Blurring and Stirring the truth and the lies
So I don't know what's real and what's not
Always confusing the thoughts in my head
So I can't trust myself anymore
I'm dying again

I'm going under
Drowing in you
I'm falling forever
I've got to break through

So go on and scream
Scream at me I'm so far away
I won't be broken again
I've got to breathe I can't keep going under