Stereo Boli

Još Malo Pa I Ja Na Fax..

Ljudi moji.. nisam vas mogla citat..ali ne mojom krivicom..!! buduci da mi je kablovski internet, cim malo jace kisa pada-nema..!!bangbangbangbangbangbang

Ne mogu vjerovat..svatko se sprema za skolu, ovo-ono.., a ja nisam.. neobicnoo..ludludludludludludludlud Malo me trema hvata..
Jedna od najboljih prijateljica mi je otisla u Zagreb.. Jao kako smo plakale...
Nedostaje mi..nonononononono


Odrastanje

Stajali smo jedni do drugih
ponosno nasmiješenih lica
dok smo primali maturalnu svjedodžbu od profesorica
zadnji dan valjda da smo svi stajali skupa,
zadnji dan da smo bili ekipa,
škvadra, trupa
izgleda ko jučer a kolko godina već prošlo je
u sjeni da ne primijetiš potiho samo nestaje
sva veza među nama
greška il' defekt?
riječ prijateljstvo iz prezenta ode u perfekt
imamo se rad
al nemamo se baš,
danas brijemo svoj film, ne postoji onaj naš,
dal smo bili mladi naivni il' smo već tad kalkulirali
neki su zaposlili se,
neki diplomirali
neki su i danas još ostali djeca,
nekima se rodila djeca,
svi smo svojim putem pošli,
neki stali na po puta,
neki došli - stigli tu di su sad,
neki su napustili svoj grad
vratit se ne možemo a i da možemo kako bi
kad promijenili smo puteve ko kolosjeke vlakovi
jednom u životu ekipa se naglo rastaje
valjda to zovu odrastanje

Kažu da mijenjam se
Kažu «Nek', to dobro je!»
Kažu svi su to već prošli sve
i nekad teško je
da teško je...

Kažu da ne bojim se
Kažu al to ne tješi me
Kao, njima sve to lako je
Dižem srednjak svijete – rađe ostajem dijete.

Kad se sretnemo nešto nas vraća nazad,
al šta's sad kad previše stvari se već promijenilo,
pa ajd sad ti pričaj o nečemu,
nađi zajedničku temu
postalo je preteško pričat o bilo čemu
sjetiš se bivšeg razreda
lica, imena,
al grozno je kad ne možeš se sjetit svačijeg prezimena
vidimo se rijetko pa sječanje lako blijedi,
školskoj ploči i kredi nema traga više,
sjedi svatko sam u životu,
razred više nas ne veže,
i preživljavat je danas izgleda puno teže
skupimo se svi jednom na godišnjici mature,
vrijeme stane i drago nam je opet vidjet bivše cure,
još su lijepe
izgledamo isti samo smo stariji
mirniji smo, ozbiljniji,
nismo skloni pizdariji ko nekad,
ko da s godinama pomalo smo otupili,
izgubili onu oštrinu,
smirili se, zaljubili
počeli mislit samo na sebe,
sazrijeli onog dana kad su nas počeli oslovljavat sa "vi"
sve se promijenilo al nije sad da mi nedostaje
to je sve samo odrastanje...



Povratak u sadasnjost..
Sinoc je biokoncert Goce Trzan.. ali nisam isla.. Zapili se u prijatelja mi u kaficu, onda otisli u Pećinu.. Cudo bilo!!! Ismijala sam se, isplesala... Drama..uslikat cu vam prostor iduci put kad budem isla pa cu stavit slike..
Draga Pa3sha..znam da sam rekla stavit slike, ali ne moze mi otvorit nikako slibe.com, pa ne mogu trenutno..ali vidjet cu to nekako iskemijat..

eto toliko...kisskisskisskiss

03.09.2006. u 13:23 | 26 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Evo dok pravim blog, zapravo i ne znam o cemu cu pisati.. ali bit ce sigurno iskreno... Cisto da podijelim s nekim sve ono sto mi se dogadja u zivotu, bilo lijepo ili, nazalost ne.. komadic duse..

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Volim

Sinoc sam sahranio jednu ljubav,
bas tu na cosku uz cigaretu,
Srecan sledeci 14. Februar bas svima na ovom svetu,
Ja ga nesto nikad nisam ni slavio,
Steta, al' kaseta reseta,
Istim ulicama setam, secam se svega, al' nema stega jer ipak volim
Volim gluposti i sitnice,
na ulici slucajno nasmejano lice,
staricu sto u parku hrani ptice,
Kucine i trice, uspomene, iskrice, sta god,
ko da su mi svi ljudi rod,
Mrzim mrznju kad osetim kroz etar,
i dalje pisam uz vetar, u glavi maleno dugme za restart...
Pocni ponovo, novo slovo, teske reci ko olovo,
mozda sam solo al nisam preboleo,
nista i nikoga sto sam ikada iskreno voleo....!!!

GOING UNDER

Now I will tell you what I've done for you
50 thousand tears I've cried
Screaming Deceiving and Bleeding for you

And you still won't hear me
(I’m going under)
Don't want your hand this time I'll save myself
Maybe I'll wake up for once
Not tormented daily defeated by you
Just when I thought I'd reached the bottom
I'm dying again

I'm going under
Drowning in you
I'm falling forever
I've got to break through
I'm going under

Blurring and Stirring the truth and the lies
So I don't know what's real and what's not
Always confusing the thoughts in my head
So I can't trust myself anymore
I'm dying again

I'm going under
Drowing in you
I'm falling forever
I've got to break through

So go on and scream
Scream at me I'm so far away
I won't be broken again
I've got to breathe I can't keep going under