Stereo Boli

..I Opet Malo Detalja Iz Mog Zivota...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
..ponovno je sve uredu s NJIM...cerekcerekcerekcerek
Bio je koncert Zeljka Samardzica... Bilo je super...!!! Cudooo.. Jos je otpjevao par pjesama od Zdravka Colica ( ja ga obozavam..) Savrseno je bilo!!!!!! partypartypartypartypartypartypartyparty

Sinoc mi je jednom prijatelju bio rodjendan.. Bili smo kod NJEGA u stanu, i ja se napila..bangbangbang Mislila sam da cu umrijeti!!!! i zaspali sam kod NJEGA u sobi, probudila sam se skroz kasno... jooooj, a taman mi se mama odljutila od onda... bangbangbangbang Ali nije ljuta.. tako da je sve ok, po starom..

Veceras cu isto vani, ali se nikad, NIKAD..ama bas NIKAD necu napit onako..!!! To vam svecano obecajem!!!

Mama mi je pocela radit.. bilo je krajnje vrijeme..cijelo ljeto u kuci..!! I tako to...

Jos malo i kraj ljeta.. U ovo vrijeme kad zahladi malo i kisa pocne padati uvijek me nostalgicno raspolozenje uhvati...

Summer Has Come And Passed, The Innocent Can't Never Last.. Wake Me Up When September Ends..

kisskisskisskiss

26.08.2006. u 14:42 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Evo dok pravim blog, zapravo i ne znam o cemu cu pisati.. ali bit ce sigurno iskreno... Cisto da podijelim s nekim sve ono sto mi se dogadja u zivotu, bilo lijepo ili, nazalost ne.. komadic duse..

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Volim

Sinoc sam sahranio jednu ljubav,
bas tu na cosku uz cigaretu,
Srecan sledeci 14. Februar bas svima na ovom svetu,
Ja ga nesto nikad nisam ni slavio,
Steta, al' kaseta reseta,
Istim ulicama setam, secam se svega, al' nema stega jer ipak volim
Volim gluposti i sitnice,
na ulici slucajno nasmejano lice,
staricu sto u parku hrani ptice,
Kucine i trice, uspomene, iskrice, sta god,
ko da su mi svi ljudi rod,
Mrzim mrznju kad osetim kroz etar,
i dalje pisam uz vetar, u glavi maleno dugme za restart...
Pocni ponovo, novo slovo, teske reci ko olovo,
mozda sam solo al nisam preboleo,
nista i nikoga sto sam ikada iskreno voleo....!!!

GOING UNDER

Now I will tell you what I've done for you
50 thousand tears I've cried
Screaming Deceiving and Bleeding for you

And you still won't hear me
(I’m going under)
Don't want your hand this time I'll save myself
Maybe I'll wake up for once
Not tormented daily defeated by you
Just when I thought I'd reached the bottom
I'm dying again

I'm going under
Drowning in you
I'm falling forever
I've got to break through
I'm going under

Blurring and Stirring the truth and the lies
So I don't know what's real and what's not
Always confusing the thoughts in my head
So I can't trust myself anymore
I'm dying again

I'm going under
Drowing in you
I'm falling forever
I've got to break through

So go on and scream
Scream at me I'm so far away
I won't be broken again
I've got to breathe I can't keep going under