< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

OpIsS bLoGa

nutblog nadam se da che vam bit jebenica :)...to bi ja bar htijela...


ewo wam par slikica sa strane...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
baluich...

ewo...jedna prekrasna pjesmica....
I got my first real six string
Bought it at the five and dime
Played it til my fingers bled
Was the summer of '69

Me and some guys from school
Had a band and we tried real hard
Jimmy quit and Jody got married
I shoulda known we'd never get far
oh when I look back now
That summer seemed to last forever
And if I had the choice
Ya - I'd always wanna be there
Those were the best days of my life

Ain't no use in complainin'
When you got a job to do
Spent my evenin's down at the drive-in
And that's when I met you - ya

Standin' on your mama's porch
You told me that you'd wait forever
Oh and when you held my hand
I knew that it was now or never
Those were the best days of my life
Back in the summer of '69

Man we were killin' time
We were young and restless
We needed to unwind
I guess nothin' can last forever - forever, no...

And now the times are changin'
Look at everything that's come and gone
Sometimes when I play that old six string
I think about ya'n wonder what went wrong

Standin' on your mama's porch
You told me it would last forever
Oh the way you held my hand
I knew that it was now or never
Those were the best days of my life

Back in the summer of '69
....**Bryan Adams**-Summer of 69**

Linkovi

ChuKicCa...predobra curkiccaaanaughty
AnKo & LaRa...predobreee osmshicCe beljEmO SpEcCijelkaaa
ChuKicCa...predobra curkiccaaanaughty
LiPeRticCa
DoRa SaB.
PaJo mLaDi
...some girl...
...FrAnKa
...kewl cura...
...some girl2...

NeKe SiTnIcCe O mEni....:)

hehe...
iMe: LuCiJa...:P
PrEziMe:...nije bitno...
GoDiNe:.....--II--...
VoLiM: plave,smede i cCrne dechke...sk8ere...dobrotu, ljubaznost, tracheve volim sam slushat:))...ChOkSu XD...
MrZiM: umishljene, bahate, razmazhene, sebichne, shkrte...ljubomorne...


MoJa MaLa AbEcEdA:
A- avion...bojim se avionaaaaa...
B- baturka mojaaaa...
C- cedevita bomboni...njaaammiiii :) // CARlo...
D- Dinica...seka moja // daffy legenda :P
E- elektrichna gitara...rules... // ETNIES!!
F-FETUS!!!!-legendAAAaaaaa!
G- guska...slatka zhivotinjica...
H-HRVATSKAAA!!! zna se...sve najboljeee...
I- IvChe...deva malena
J- jabuke...njammiii
K-kondomi...XD
L- Lucija...ne svida mi se baash to ime al kaj chu...
LJ- ljepota...hehe
M- Megi iz Zabranjene ljubavi...cura od mog brata...
N-noge...uvijek lijepe glatke...
NJ- ....hmmmm....
O- Oprah...najdobrotvornija zhena na svijetu
P- Pavel...moj doooobarr frend
R-...hmhmmmm....
S- STARKEEE...
T-tvor...fora zhivine...
U- uloshci-...svakom dobro dodhu...
V- VANS...veste na kapuljachu...
Z...-zecC- imala sam zecCa dok sam bila malaa...

nedjelja, 23.03.2008.

yoooooo myyyyy niiigggeeerrr!!!

ewo napokon i ja pishem post...sad gledam ovaj top model s Tatjanom Jurić...jooj...bash sam nekak happyyy...LOL...jucher su mi tvrtko & hrva upalili kamericCu na msnu...moram priznat da sam se valjala od smijehaa...fakat su me oraspolozhilliii... :)) ...hehe...zhelliimm vamm svimaa $RETAN U$KR$!!! vidite kako sam ja to lijepo napisala...jooj...ne znam kaj da vam napishem...
ewo sad chu vam napisat par sitnicCa o ljudima iz moe shkole...

1. Andro A.- ljudi ga zovu fetusS...nekad je fkt dobar al nekad je takav idiot...
2.Lucija B.- mala moja dalmatinkicCa...jedna od mojih bff...(best friends 4ever)...
3. Antonija D.- super cura, uvijek dobre volje i uvijek se smije...xD...
4. Carlooo- preeee dobar frend...zakon jeee...
5. Emo-KikKa...-jako dobra i draga cura...bff...
6. Magda- zakon...mala mlijekarica...
7. Tina...dobra je ona...mala moa...bff
8. Dora...moja bff...sve vam to govori...
9. Dora 7a...zakon curka, slatka...

10. Brajka 7c...odlichna cuurra...
11. Anamarija 8b...super bile smo si best frendice od malih noguu
12. Lara 8b...odlichna je curaa...
13. Stella...moja hipppiiieeevvvkaaa...zakon cura, sad smo se jako sprijateljile :p

14. ChuKicCa...7a...slatka i dobra cura...
15...Helena...osmashica...dobra je, i smijeshna...
16...Rea...oke cura...
17. Vanaaaaa...zakon cura...
i sveee dalje su dechki....koji su vishe manje svi supach...i male shestashicCe



ewo josh jednom vam kazhem SRETAN USKRS...i uzhivaj te u praznicCima...
pozdravljam svvveee ljude koje sam nabrojala i ljude iz O.S. Izidor Krshnjavi... :P

******HuGs & KisSeS******LaV Ya******LuLa******

- 14:57 - Komentari (431) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.