Objavljeno: petak, 24.08.2007.

Strka oko mog rođendana

crycrycrycryKolike strke mogu nastati oko mog rođendana... Pa više stvarno neznam... naime nastale su dvije grupe..koje meni oče skupa kupiti poklon, ali u to je nastala strka. Svađaju se oko Ive...jedna grupa želi Ivu, a i druga grupa isto tako... i još se predamnom dogovaraju šta će mi kupiti za rođoš, a ja sam im svima rekla da meni nisu važni pokloni, nego da se mi svi skupa družimo...cry a to je mene strašno pogodilo, da mislim da bi bilo najbolje da uopče nema tog rođendana...no... ako je vama doista stalo...



Samo da znate da mi se neda pisat...vratila sam se s mora i msve se promjenilo, ljudi više nisu isti...puknucu

| 11:55 | Komentari (33) | Print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.