Objavljeno: nedjelja, 08.07.2007.

SVAĐA S MARIJANOM

Još u onom postu sam napisala sve ono što nije točno i povlačim te riječi, stupilo je novo vrijeme u kojem Marijanu mrzim više nego išta..naime ona je mene tračala i rekla je da čim zinem lažem, da sam glupa i debela, da smršavim koju kilu i da odem rodit. Namjerno je okrenula Marcelu protiv mene i napričala joj svakakve gluposti..tipa kao da sam ju tračala. Bili smio na Severini i ona mi u jedan sat u noći pošalje poruku: GLUPAČO ŠTA SI
OSTALA SAMA???


A ja onak gledam, daj ono smiri se, imala sam društva više nego ona, pa sam joj odgovorila: SAMA?? I OD KUDA TI PRAVO
DA ME VRIJEĐAŠ??

A ona onakva podla mi odgovori: JA IMAM PRAVO
VRIJEĐAT KOGA
JA OČU I KOGA IMAŠ
U DRUŠTVU DEBELA??


A ja ju namjerno malo čačkam i napišem: PAR CURA I
DEČKI...ČAŠA PIVA
I SEVE NACIONALE
Ovo je njezin dokaz da je nagovarala Marcelu protiv mene te napisala ovo: E DA ZNAM
JA ŠTA SI TI SVE PRICALA
U PARKU O NAMA
I MISLIŠ DA ĆE TE
MARCELA POZDRAVITI
NAKON ONOGA STO
SI JE OGOVARALA.
DE SE SMIRI.

OA ja ju nisam više mogla trpjeti i napisala joj:DJEBI MALA!

A ona meni: A TI ODJEBI POPUNJENA
II KADA SMRŠAVIŠ JAVI
MI PA DA MALO PROSLAVIMO
JER DANAS KADA SAM TE VIDLA
DA PLEŠEŠ ODSKOČILA SAM
TRI METRA, TAKO OLADI MALO

A ja ju otpilila: DRAGA MOJA
JA LAŽEM ČIM ZINEM JELDA???
MENI JE JEDNA PRIJATELJICA
REKLA SVE I DA ZNAŠ DA
JA MARCELU NISAM TRAČALA.
CIJELO SAM VRIJEME BILA SA
NELOM I NINOM, PA PITAJ
NJIH JESAM LI JE TRAČALA,
A SVE TVOJE PREDIVNE PORUKE
ĆU OBJAVIT NA BLOG,
PA DA LJUDI MOGU VIDJETI KAKVA SI.


I JOŠ PUNO I PUNO PORUKA, PISALA MI JE DA SAM KUJA,KUČKA, SPOMINJALA JE NEŠT I MATIČKU, SAMO NEZNAM ZAŠTO JER ONA STVARNO NEMA NIKAKVE VEZE S OVIM. MOJA PRIJATELJICA JOJ JE POSLALA PORUKU DA SE SMIRI, A ONA JE I NJOJ PSOVALA...

| 14:03 | Komentari (81) | Print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.