Objavljeno: utorak, 08.05.2007.

Šta ima

Hay ljudi, sori što vam nisam pisala već dugo,dugo, ali imala sam pun klinac posla i učenje, i sve, nisam imala ni inspiracije. Moram vas pripremiti na to da vam neću pisati preko ljetnih praznika, nego tek kad škola počne, iz osobnih razloga....a po ljetu ću uzivati na bazenu i na moru, i neću imati pristup internetu, jedva čekam da škola ZAVRŠI....Ovo morate pročitati, ja već tri pune godine skupljam postere od Shakire, Fergie i Avril, i moja mama kada je pospremala, mislila je da su to papiri i bacila ih je, a ja kada sam dobila novi poster od Avril i htjela ga staviti u ladicu, vidjela sam da postera nema, odmah sam počela pretraživati cijelu kuću i na kraju sam pitala mamu jer ih ona negdje maknula, a ona je samo zbunjeno rekla: „Jesu li to oni papiri što si imala u ladici???“Sve ove godine skupljanja i skupljanja, ne kraju sam počela iznova i sada ih ljepim na ormar, tako da ih se moja mama nebi dočepala......vam se da čitati ovo je prava stvar za vas! Evo, ovo je pjesma koju sam ja pjevala za djeca pjevaju

| 15:52 | Komentari (18) | Print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.