Objavljeno: nedjelja, 04.03.2007.

Kakva BIG zbrka koja može nastati u roku od sat vremena!!! Moj tata je otišao po play station 2 i moj brat je normalno poludio od sreče jer taj glupi play station čeka već dva mjeseca. Moj tata se vratio i otvorio paket. On je taj play station proučavao dva sata i Domagoj više nije mogao čekati, a i moja baka bi znala priključiti taj glupi stroj, da se tako izrazim. Kada je tata sve to pažljivo pospajo, krenuo je igrati igrice, igro ih je dosta dugo, a Domagoj je pošizio i rakao je tati da nadoknadi svoje djetinjstvo negdje drugdje i da pusti njega za play station, a tata je samo odšetao, neznam, ali taj događaj mi je pokvario cijeli dan.GLUPI PLAY STATION!!??!!??!!??
Image hosting

Image hosting


Stvarno želim znati dali čemo uspjeti!!?? Ritmika nam se raspada, ja iskreno želim svim srcem da svi opet budemo jedna složna ritmika, ali ne. Zato jer one druge nemogu doči do izražaja od Gabriele, ona šefuje. Naša skupina se bunila protiv Gabrele, pa smo se onda raspali, nama je trebao taj član, zato je s nama sada Gabi, ali da nje nema mi nebi mogli biti ritmika, zato jer je ona izorganizirana i puna ideja, ali meni je JAKO ŽAO što svi nemožemo biti jedna skupina!!?? Sutra će nas gledati oni učitelji i reči nam dali možemo nastupati ili NE?

| 13:29 | Komentari (13) | Print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.