Objavljeno: nedjelja, 04.03.2007.

Totalni bed

Totalni bed!!?? MRRRRRRRZZZZZZZZIIIIIIIIIMMMMMMMMMM RRRRAAAAAAAASSSSSSSSSKKKKKUUUUUUUU!!!! Zato što je toliko bezobrazna da je prevršila svaku mjeru!! Ona mene mrzi, ili joj nisam draga. Trebali smo u dnevnike napisati s kime bi željeli sjediti, ja i Marijana smo napisale da želimo sjediti skupa i ona nas namjerno nije stavila, a svima drugima je udovoljila. Možda ona i nije kriva, Ovo pročitajte sigurno će vas zanimati!!?? Koja je to kuč_a, na ovo mjesto ide slovo k, a kako ja nevolim psovat, a ta kuč_a je Zdenka, ona zbunjola koja nije progovorila ni riječi s nikim iz razreda. Ona cijelo vrijeme šuti, ali je cijeli njezin život samo dio jednog plana. Pričala mi je Andrea da Zdenka ide s njima na njemački i da je ona tamo najgora.Zdenka je u dnevnik napisala da želi sjediti s Marijanom, kao da s njom najviše priča. JA BIH SE DALA ZAKLETI DA ZDENKA S MARIJANOM NIJE PFriendster images

Friendster images

ROGOVORILA NI DVIJE RIJEČI!!!??

| 13:23 | Komentari (0) | Print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.