Objavljeno: nedjelja, 04.03.2007.

Zanimljivosti

Ovo će vam sigurno biti zanimljivo, pa pročitajte. Znate onog zbunjolu, sigurno neznate, zove se Frano i raska me je stavila da sjedim s njim, koja koma. Pisali smo test iz povjesti i sve sam riješila. Kada je učitelj rekao odloži olovku, morali smo se zamjeniti za testove. On je moj test išaro i rekao da mi ništa nevalja, a nije ni čito, a ja sam se potužila učitelju, jer sam znala da sam dobro napisala test. Sve mi je valjalo, došlo mi je da ga zadavim, ipak je on jediničar, pitaj Boga jer zna čitati. On priča sam sa sobom, a ni neizgleda baš najbolje, u zadnje sam ga vrijeme promatrala, i često u školu dolazi s plavicama, možda njegovi roditelji nemare za njega. Učitelj iz tehničkog je rekao da radimo u paru i dao nam zadatak da potražimo na internetu nešto o komunikaciji i informiramo se, a on me pitao jer to treba izrezati iz knjige, on nezna ni što je računalo, a kamoli internet!!!??

| 13:14 | Komentari (0) | Print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.