Objavljeno: nedjelja, 25.02.2007.

Zafrkancija


Danas je u školi bila baš ono zafrkancija!!! Želite li šlušati te ludarije, smo izvolite!!! Ja i Josipa sjedimo jedna iza druge, to jest ona sjedi iza mene. Ja i ona smo izvodile svakakve gluposti. Ja na jakni imam krzno, naravno ne pravo. S tog krzna smo kidale dlake i ljepili ih Frani (zombiju) na majcu, a on nije ništa skužio, a kada je skužio onda je rekao de će nas tužiti raski, ali nije imao muda za to, jel bi ga naz dvije razbile poslije. Ispred mene sjede Zrinko i Klaudija (potencjalni par). Zrinko se sagnijo da digne olovku, a Josipa je rekla da se Klaudija treba sagnuti, a mi smo se svi opalili smijati. Nakon toga Josipa je Zrinku rekla da ga Anja voli, onako iz zafrkancije, a on je odgovorio da i on nju voli. Josipa je imala još jednu sprdačinu, zezala je Klaudiju da ju Zrinko vara s Anjom, ma gluposti, a ja sam umrla od smijeha. Nakon toga se ubacio i Filip, on voli podjebavati, pa je Josipi rekao da kao da joj je tata bio brži od ćuke ona bi ispala ljepša. Ja sam se ubijala od smijeha! Nakon toga sam u WC-u snimala Josipu i Ivanu kako provaljuju gluposti. Josipa je rekla da će Filip Zrinku popušit za dvije kune, ali nije misla ozbiljno. Imam savjet, AKO VAM JE DO ZAJEBANCIJE POTRAŽITE JOSIPU!!!!!!!! PPPPPPPUUUUUUUSSSSSAAAAA
Pusa ManiImage hosting

Image hosting


| 13:48 | Komentari (2) | Print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.