Objavljeno: nedjelja, 25.02.2007.

Detaljan opis

Sada ću vam se opisati detaljno. Moje ime je Stella, a prezime nije važno! Ja imam gustu svijetlosmeđu kosu, brineta sam, tako mi je rekao onaj čoban s radija kada sam bila u studiju! Živim u jednom predivnom gradu koji ima prekrasnu katedralu koja je jedna od poznatijih u Hrvatskoj.Imam plave oči i normalne okrugle usne, nesmijem puštati nokte zato jer sviram gitaru, želim završiti srednju glazbenu školu i još gimnaziju, ako ovako nastavim, moći ću upisati gimnaziju. Sve sam razrede prošla s pet, neka samo tako i ostane. U slobodno vrijeme slikam. U kući moje bake sve je puno mojih slika. Svaku koju joj naslikam ona je urami, luda ženska, šta češ? Ups zaboravila sam vam reći ime grada, to je Đakovo, eto vidite da sam glupa. Rođena sam 14.8.94 i skoro ću 13. Ej da mi je to dočekat, u horoskopu sam lav, a i imam takvu neku kosu na glavi, kao lavlja griva, šalim se!!! Eto to je to!!! Pusa M@N@

| 13:30 | Komentari (1) | Print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.