Nina! Šta ti misliš o ...?

ponedjeljak, 06.05.2013.

Bijeg iz svijeta u svijet

I dok je nekima od Vas bitno koliko su vam blogovi posječeni i koliko,kako i budu li drugi komentirali vaše postove,meni ovo dođe više kao ispušni ventil...Dovoljno komentara dobijem na bf profilu i to mi je sasvim zadovoljavajuče za moje potrebe što se tiče virtualnog druženja i razgovora..
Kad kažem da mi je ovo ispušni ventil onda mislim i na maleni bijeg iz onog stvarnog u ovaj virtualni svijet.
Taj maleni "bijeg iz svijeta u svijet mi uvelike pomaže da se opustim,da izbacim iz sebe bijes i negativnu energiju i to pretvorim u nešto pozitivno. Svima nama ponekad treba malo više vremena da nešto "preradimo" u svom živčanom/moždanom sustavu,i svatko od nas funkcionira drugačije po tom pitanju kad nas uhvati žuta minuta ili jednostavno imate puno toga za reči ali neželite nikoga od vama dragih osoba dodatno opterečivati.
Taj maleni bijeg iz mene izvuče sve ono najbolje i najgore samo ja i ovdje dosta toga prešutim,no to je opet stvar mog izbora ne napisati sve. Taj maleni bijeg vrlo dobro funkcionira i na pravom papiru ako imate problema u komunikaciji i izražavanju svojih osjećaja prema nekome(što je nekada davno bio i moj problem).. Ali morate priznati svi mi bježimo iz svijeta u svijet koji donekle možemo kontrolirati jer ovdje smo mi glavni,mi odlučujemo što čemo pisati,što komentirati,koje blogove pratiti. Tu smo mi glavni,ovdje nema kritika od strane naših bližnjih,nema čudnih pogleda ni upiranja prstom i ismijavanja. Tu smo svoji na svome,skrivamo se iza svojih ekrana pisajuči neke zanimljive,pametne i smiješne stvari,privatne,obiteljske čak i političke teme.
I iako znam da sigurno nitko ili možda jako malen broj vas ovaj post bude pročitao od početka do kraja,i znam da možda nitko nebude imao ništa za nadodati u komentaru,ja sam opet dobila ono što sam željela,napisala sam što mi se mota po glavi,nisam nikoga vrijeđala niti pogrdno nazivala niti sam prstom upirala,ali uvijek iskrena i direktna,ostala sam čovijek ovdje kakav sam čovijek i u onom stvarnom iako nažalost manje lijepom svijetu.

06.05.2013. u 14:33 • 4 KomentaraPrint#

..

.."Every time I close my eyes
It's like a dark paradise
No one compares to you

I'm scared that you won't be
Waiting on the other sid"..

06.05.2013. u 14:22 • 0 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



06/2013 (1)
05/2013 (2)
04/2013 (2)
03/2013 (7)

< svibanj, 2013 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Dobro mi došli i sretan put.
Krećete u najcrnje dubine,u nemirnu rijeku koja nema
ni početak ni kraj,koja je puna snova,misli,želja i djela.
I,tko zna,možda se baš Tebi svidi,barem dio od svih ludosti,
gluposti,volja i nevolja koje ćeš pronaći ovdje.
Možda češ pronaći i dio sebe u jednoj od "priča",možda.
p.s. Možete me naći i na bibinekronike.blog.hr

Adresa

statimisliso.blog.hr
bibinekronike.blog.hr
bibinekronike@gmail.com

Nešto o ...

-o-o-o-o-o-o-o-

Ne postoji ništa
ni tuga,ni bol,ni gorka uspomena,
trenutak što smo proveli zajedno zaboravljeni u tišini.
Nismo ni sretni,ni tužni,niti nas nose vjetrovi.
Nismo ni pogledali svoj odraz u bistrini svojih očiju.
Previše smo kockali.
Znali smo da ćemo izgubiti,
a opet smo mislili da čemo dobit više nego što smo uložili

-o-o-o-o-o-o-o-o-

Prozori u budučnost
otvoreni stoje.
Pogled jedan i brz okret
za 180 pa se ti sad
vrati opet na početak.

-o-o-o-o-o-o-o-o-