Komentari On/Off



Pjesan o kvadru

Da kvadar,
k v a d a r,
to je bez svake šale
KVADAR.


Na balkonu se sunčam

Na balkonu se 
Sunčam.

Pričvršćen za kuću moje bake,
Betonski, balkonski, balkanski,
Balkon.

Čela leti uokolo,
Pa sleti, (đava ju odnija)
Na čelo.

A cedevita je žuta, 
U staklenoj čaši,
Bez slamčice,
I prije svega
Mlaka.

"Nemoj sinko, izgorićeš!"

Na balkonu se
Sunčam.


(Imotski, 2012.)




Postovi:

Otvoren prozor, glazba i tipkovnica recept su za trenutak osvrtanja.
Kao
Andreas
Nešto se izgleda pamti
Svjetionik
Balkon
srijeda, 25.06.2014.

petak, 21.09.2012.

Gruda

U gostionici žutih zidova
žuto-narančaste pucketave cedevite
i jednog, ako može, malog Pana
molim vas, i imate li upaljač?

ne laži mi tata, iskreno mi reci
vidim te kroz te prozirne oči koje skrivaš
u kojima ne želiš da vidim

što?

iskreno mi reci
jer nisam više mala, nisam
već su mi rekli
da ni ti ništa ne znaš
i to je uredu, opraštam ti
samo ne laži
nego kimni

je li ovo gruda koju su uspavanke skrivale?

najljepše te molim
u gostionici žutih zidova
prazne čaše ispred treperavog srca
i nijednog malog Pana
naplatite, molim vas.

ne laži mi tata.



| print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.