Komentari On/Off



Pjesan o kvadru

Da kvadar,
k v a d a r,
to je bez svake šale
KVADAR.


Na balkonu se sunčam

Na balkonu se 
Sunčam.

Pričvršćen za kuću moje bake,
Betonski, balkonski, balkanski,
Balkon.

Čela leti uokolo,
Pa sleti, (đava ju odnija)
Na čelo.

A cedevita je žuta, 
U staklenoj čaši,
Bez slamčice,
I prije svega
Mlaka.

"Nemoj sinko, izgorićeš!"

Na balkonu se
Sunčam.


(Imotski, 2012.)




Postovi:

Otvoren prozor, glazba i tipkovnica recept su za trenutak osvrtanja.
Kao
Andreas
Nešto se izgleda pamti
Svjetionik
Balkon
srijeda, 25.06.2014.

četvrtak, 20.09.2012.

Jesen

S mojim srcem bez mene pripovijeda
govori istinu lisnata ljepotica
pleše
netom prije propadanja.

A ja sam vidjela nas
na licu tog mladića
koji je slučajno kaj nas stajao
i u nas gledao
kad smo se tamo, na trgu
škakljali ispod kišobrana.

Hoćemo li i mi jedno drugo tako ostaviti
kao jesen
odvažni i ponosni, lijepi
s mišlju jedinstva?

Hoćemo li i mi kao ona
u zlatnim suzama slijepo vjerovati
slutiti

proljeće?



| print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.