Komentari On/Off



Pjesan o kvadru

Da kvadar,
k v a d a r,
to je bez svake šale
KVADAR.


Na balkonu se sunčam

Na balkonu se 
Sunčam.

Pričvršćen za kuću moje bake,
Betonski, balkonski, balkanski,
Balkon.

Čela leti uokolo,
Pa sleti, (đava ju odnija)
Na čelo.

A cedevita je žuta, 
U staklenoj čaši,
Bez slamčice,
I prije svega
Mlaka.

"Nemoj sinko, izgorićeš!"

Na balkonu se
Sunčam.


(Imotski, 2012.)




Postovi:

Otvoren prozor, glazba i tipkovnica recept su za trenutak osvrtanja.
Kao
Andreas
Nešto se izgleda pamti
Svjetionik
Balkon
srijeda, 25.06.2014.

utorak, 18.09.2012.

U Puli

u Puli
(daleko od Zagreba)
svoje smo uloge sasvim slučajno zaboravili
i ja sam pustila da budem tvoja
(iako to nikad ne činim)
i čaj
pili smo čaj
u Puli, u kojoj smo jedno s drugim bili
gdje se još nismo poznavali

i ja sam tamo neprestano fotografirala
želeći zatočiti ponešto
od tog zraka
tvojih tamnih umornih pogleda

slikaj, hajde slikaj
to si govorio
a ja nisam htjela slikati
arenu, pulsku arenu

jer što ona zna o čaju kojeg smo upravo bili
ispili
kojem smo dopustili da se ohladi
kroz čije smo se sićušne dimove promatrali
voljeli
u kojem smo zaplivali

u kojoj smo
pili čaj
u Puli



| print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.