ponedjeljak, 02.07.2007.

BMW CS

MOJ NAJDRAŽI AUTO

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BMW CS IZLOŽBA U KINI

Skromni Kinezi sigurno nisu očekivali da će im kapitalistički zlotvori sa Zapada gurnuti ovakvu mrcinu pod nos - na opće iznenađenje BMW je na šangajskom salonu predstavio koncept CS.

Koliko je golemo kinesko tržište već sada važno vodećim svjetskim proizvođačima potvrdila je svjetska premijera novog BMW-ovog koncepta - umjesto na ženevskom ili njujorškom salonu, bavarska kompanija svoj novi koncept predstavila je na sajmu automobila u Šangaju.

Činilo se da u Münchenu nemaju spreman odgovor na modele poput Mercedesa CLS ili nadolazećih Aston Martina Rapide i Porschea Panamere, no najnoviji uradak iz BMW-ovih pogona dokazuje suprotno. Koncept CS najava je luksuzne kupeovske limuzine, koja bi se vrlo skoro mogla pojaviti u prodaji. Nastao na platformi koju će koristiti nova generacija serije 7, ovaj konceptni automobil uistinu djeluje kao da je spreman za serijsku proizvodnju.




Unatoč dužini od 5.10 metara, ovaj poveći automobil visok je samo 1.36 metara, pa iz profila djeluje krajnje agresivno. Sprijeda izgleda još opasnije - uz širinu od dva metra, tu su i predimenzionirani "bubrezi", koji djeluju kao da bi s lakoćom mogli usisati neopreznog školarca. U svakom slučaju, Chris Bangle i ovaj put otišao je predaleko, no serijski model zasigurno neće izgledati ovako radikalno. Uostalom, automobili iz takozvane premium klase u pravilu su vrlo konzervativnog izgleda.




Isto se može predvidjeti i za unutrašnjost, koja će ovakvim futurističkim dizajnom teško privući željeni broj bogatih biznismena. Takva ciljana klijentela nije spremna niti na 21-inčne naplatke s gumama minijaturnog profila, koje ne mogu jamčiti udobnost kakvu očekuju kupci ovakvih "lađa". Na konceptu nema ni klasičnih kvaka, no danas već postoje i drugi, egzotičniji načini za otvaranje vrata. Ono čemu se ipak možemo nadati jest V12 agregat, koji je navodno ugrađen u konceptni CS. Zapravo je riječ o V10 motoru iz modela M5, koji je za ovu priliku "proširen" za još dva cilindra, pa iz šest litara obujma razvija okruglih 600 KS.




U svakom slučaju, ovo je još jedan uradak koji najavljuje buduće smjernice BMW-ovog dizajnerskog odjela, na čijem se čelu nalazi često osporavani Chris Bangle. Pitanje je samo želi li se bavarski proizvođač ozbiljno uključiti u utrku za prestiž u razredu luksuznih kupeovskih limuzina. Službene potvrde o serijskoj proizvodnji zasad ipak nema...

- 20:18 - komentari (0) - print - BMW CS -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.