rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni

Ime:Adriana
Datum rođenja:14.06.94
Razred:6.
Slušam:sve osim cajka
Gledam:horoore i komedije
Volim:Pizzu,kolu,TV i DVD,
ples,plivanje,vaterpolo,dramsku(glumu),slušat Avril,
simpatićne i i zabavne osobe
Mrzim:cajke,narodnjake,školu,
umišljene i sebične osobe,
tripice,fažol
Best friend:Biba
Simpatija:Naravno da imam al neću otkrit ime

Linkovi

nogometumomsrcu.blog.hr
forka.blog.hr
limeninos.blog.hr
black-whiteworld.blog.hr
miš.blog.hr

monmare.blog.hr

Mala molba

Mala molba

Molin vas da ne komentirate anonimno jer mi to smeta....
Hvala svima koji su mi ostavili kometare
i ja ću vam još
pisat pogotovo
onima koje čitam !!!!wavethumbupwavethumbup

nedjelja, 24.09.2006.

First post

Hy ljudi!!!!


Ovo mi je prvi post na novom blogu....


Ja stvarno danas nemam inspiraciju pa ne znam šta da napišem.......


Ova pozadina se nalazi na ovom blogu...


Ovaj post će biti vrlooo kratak!!!

Ja ću vam za sada reći da se zovem Adriana ,da dolazim sa Hvara i da idem u 6 raz.


Posli ću napisat ostale detalje...


Mama mi stalno govori da sam puuno na kompu...pa sad moram ić...


By ljudiiii i ostavite mi koji komentarčić važi????


Kiss_=**))



| komentari (25) | print | # |

menu=false quality=high bgcolor=FF0000 WIDTH="250" HEIGHT="220" NAME="graffitiGen" ALIGN="" TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">
Create your own message at BlingyBlob.com

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.