On/Off

Design by: N-dizajn


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga









another way of dealing with problems....
još jedna faza izgladnjivanja....
potreba za kontrolom i želja za ljepotom u potpunom smislu...
samosvjesno i planirano ne jedenje i izbjegavanje hrane
od sada pa do neodređenog....


moje ime je effy, godina 20....

88-170......25-8-2009.


88...gone
87...gone
86...gone
85...gone
84...gone
83...done
82
81
80......do 10.10. done!
79
78
77......do 20.10. DONE!
76
75 .

27.3. 2010. - 72,5




onda ćemo razgovarat o ostalome.....

konačni cilj (zasad) -65....








Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Gisele Bundchen

Buterffly

just wanna B thin

2-be

annafreak

more-than-perfect

New Side of Me!!!

fat becomes tiny...

Dancing With the Devil

Rosie M.

this is just me

ghetto girl

just perfection

debela kjava

sophie

wanttobeperfect

living in lie

buhtlica sa čokoladom (- 10 kg)

colorfullife

this is just me

moja borba s kilama i moja druga promjena

princess0anna

© starvation for perfection


sve ok

vratila sam dolje 5 kila kojih sam natukla u onih 12 dana
baš mi nije jasno kak sam skinula 5 kg za 6 dana al jako sam happy (yes I had 77,5)
javim se kasnije s opšinijim podatcima

i kasnije je sad:
dakle opet sam na 72,5 kg, moram priznat da sam i happy i ljuta jer stojim već neko
vrijeme na ovoj kilaži zbog svojih živčanih napada i rješavanja takvih napada hranom
moram priznat da me malo strah uskršnjih praznika jer idem doma i znam da će bit svega
i jedva čekam te izlaske ali to naravno uključuje da moram i nešto pojest da imam snage za to
jer me strah piti na prazan želudac, a alkohola se ne planiram odreći....( da, znam da je štetno i kalorično
ali potrebna mi je takva satisfakcija da se malo ispušem)
za sada imam jednu odluku- skinuti 2 kg do 1.4. dakle da imam 70.
ako sam uspjela skinut 5 za 6 dana, valjda mogu još ove 2 za 5
premda znam da mi nikada nije išlo ispod jer mi je to valjda ta granica gdje dođe do zastoja i onda se samo naživciram i izgubim motivaciju pa se vratim hrani i onda opet skidam do 72 i tako u krug
živcira me što mi je hrana toliko počela kontrolirat ponašanje
kad sam gladna sretna sam, kad sam jaaaako gladna živčana sam, onda dođe binganje i ok sam dok jedem, onda dođe osjećaj sitosti (prevelike) pa sam onda depresivna pa opet dan-dva ne jedem pa onda sve ispočetka...
i bla bla bla...
od sada pišem svaki dan- kilažu i što sam jela prethodni dan jer to je očito jedini način da zadržim kontrolu
kao što ste i same primjetile kad god me ne bude ovdje redovito obično nešto zajebem

btw -prošle godine u ovo doba imala sam 96 kg !!!! hihihihi :))


pusa cure

27.3.(jučer) intake: nisam baš zadovoljna brljala sam: s kave(samo s mlijekom)
odrezak,feta kruha (da, kruh mi nije trebao)
2 jabuke, juha
težina: opet 72,5 (al pravim se da to nisam vidjela)


|subota, 27.03.2010. , 09:38|

| Komentari (5) | Da/Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.