On/Off

Design by: N-dizajn


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga









another way of dealing with problems....
još jedna faza izgladnjivanja....
potreba za kontrolom i želja za ljepotom u potpunom smislu...
samosvjesno i planirano ne jedenje i izbjegavanje hrane
od sada pa do neodređenog....


moje ime je effy, godina 20....

88-170......25-8-2009.


88...gone
87...gone
86...gone
85...gone
84...gone
83...done
82
81
80......do 10.10. done!
79
78
77......do 20.10. DONE!
76
75 .

27.3. 2010. - 72,5




onda ćemo razgovarat o ostalome.....

konačni cilj (zasad) -65....








Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Gisele Bundchen

Buterffly

just wanna B thin

2-be

annafreak

more-than-perfect

New Side of Me!!!

fat becomes tiny...

Dancing With the Devil

Rosie M.

this is just me

ghetto girl

just perfection

debela kjava

sophie

wanttobeperfect

living in lie

buhtlica sa čokoladom (- 10 kg)

colorfullife

this is just me

moja borba s kilama i moja druga promjena

princess0anna

© starvation for perfection


samo sam pokušao živjeti ono što je samo htjelo izaći iz mene, zašto je to bilo tako teško? herman hesse

da, ako niste znali znam biti opsjednuta hesseom!
uglavnom- izgleda da sam u fazi neke stagnacije (već!!!) jer još uvijek imam 73.0 al ok je to
jer sam i planirala skidati 2 kg tjedno...
tjedan je prošao kako sam planirala što se tiče prehrane
tako da nema mjesta crnjacima
nego ....donijela sam jednu opasnu odluku- naime, počinjem vježbat...
ne znam još ni ja što točno...valjda trbušnjake, čučnjeve ili šta ti ja znam šta i počinjem hodati
upalila mi se lampica da se trebam početi malo više znojiti oko toga
O God help us all ako ja počnem vježbat al kao vjerujem si!
nemam više ništa pametnog za reći tako da zaključujem ovaj post bez zaključka!
danas planiram vodeni dan (čitaj kaveni!)
pusa vama cure, nadam se da ste zadovoljne




|ponedjeljak, 08.03.2010. , 13:25|

| Komentari (8) | Da/Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.