roxii

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



[.×.prIkaZ.kOMenTaRa.×.]



...Opis bloga...


scjwbvvc

Youniverse Personality TestYouniverse Personality Test



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Malji moj sljtaki





adopt your own virtual pet!





ZA IWU-predobri predlosci-navratite
iwa design



Mjesec-DeTour



Da li znaš da mjesec stalno mijenja kuću
Ne gradi na snovima dom
Al znaš da lakše je kad imaš neku ruku
Bolja je igra sa njom
Znaš da svaki puta ponovit ćeš isto
Isti prizor za zaplet pa mrak
Znaš da poslije nikad nisi baš na čisto i danima brineš o tom
Svaki dan imam novu priču, poslušaj
Svaki dan trudim se jer znam da ima neki kraj..

Ova ljubav ima plan daleko od nas, još dalje tko zna gdje
Nekad spava, nekad ne
Ova ljubav dugo nama ruga se
Ova ljubav iza nas nestala je davno negdje tko zna gdje
Nekad spava,nekad ne daleko od nas još uvijek putuje..

Da li znaš da mjesec stalno mijenja kuću
I gradi na snovima dom
Jer zna da svaka kuća ima neku tajnu
Tajnu što putuje s njom
Znaš da svako od nas traži svoje mjesto
I dobar razlog da postane jak
I znaš da više nikad neće biti isto i danima brineš o tom
Svaki dan imam novu priču, poslušaj
Svaki dan netko drugi nam nudi bolji kraj..

Ova ljubav ima plan daleko od nas, još dalje tko zna gdje
Nekad spava,nekad ne
Ova ljubav dugo nama ruga se
Ova ljubav iza nas nestala je davno,negdje tko zna gdje
Nekad spava,nekad ne daleko od nas još uvijek putuje...





...Linkovi...


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moji linkići:
Iwa-pise super postove =)
-Long dream-skroz cool cura
-opichena cura

-Trisha =)
- Nobela
- Marthina
- Frankie

HIM-Funeral of hearts
Love's the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you

She was the sun shining upon
The tomb of your hopes and dreams so frail
He was the moon painting you
With its glow so vulnerable and pale

Love's the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you

She was the wind, carrying in
All the troubles and fears you've for years tried to forget
He was the fire, restless and wild
And you were like a moth to that flame

The heretic seal beyond divine
A prayer to a god who's deaf and blind
The last rites for souls on fire
Three little words and a question: why?

Love's the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you







...o meni...


ja sam jedna obicna osoba....volim:
1.plavu boju
2.jest
3. slusat svasta..rock,punk....ponekad pop..huhu
4. caj od borovnice..hihi
5.starke
6.svoj zivot..
7.crtati
8. gledat filmove
9.volim jos
10.zivotinje

maaaahhhhh.......................ja sam jedna djevojčica koja ima 15 godina ....sluša punk rock.....voli sk8ere i punkere...s dužom kosom..hh
..............................hmm nisam baš snalažljiva s riječima.....onak teško je sebe opisivat..što reći...provodim...svoje vrijeme.....uz frojndiće....
.......hh =D.....................moji nadimci su tonka..tonkec..tonia...dilek (taj nadimak su mi dale moje lude frojndice vvp) po mojim nadimcima možete zaključit kak se zovem.........=)..............anyway.......kao što rekoh nisam s pisanjem na ti..tak da..neam blage koju još glupost da sročim...tak..da dok ne smislim neš pametnije....ovo ostaje..hh =)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



Your Icecream Flavour is...Chocolate!
You are the all time favorite, chocolate! Turning white kids black since the 1800s. Staining carpets, car seats, and bed sheets for centuries. One thing is for sure, you will never go out of style. You can't go wrong with chocolate!
What is your Icecream Flavour?

Find out at Go Quiz






Wind of change

I folow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change
An August summer night
Soldiers passing by
Listening to the wind of change

The world is closing in
Did you ever think
That we could be so close, like brothers
The future's in the air
I can feel it everywhere
Blowing with the wind of change

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
in the wind of change

Walking down the street
Distant memories
Are buried in the past forever
I folow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
in the wind of change

The wind of change
Blows straight into the face of time
Like a stormwind that will ring the freedom bell
For peace of mind
Let your balalaika sing
What my guitar wants to say

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
in the wind of change



...slikice...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


RRefined
OOverwhelming
XXtRemE
IIntelligent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




...Credits...


design by: |MaRtHiNa|♥
picture by: hanny alexandra


...evo i novog posta.. =)


48 komentara na ovom postu

hmmm.. ni sama ne znam šta da pišem..ovaj post sam počela pisat zbog LANE koja je rekla da ga moram napisat..tak da evo....

..................srednja škola...upisi....
sve je to za mene...hmmm čudno..nova škola..novi ljudi nakon 8 godina..iako je dosta njih iz moje škole....
aa ne da mi se o srednjoj ...... nego...u ponedjeljak je bila podjela ..ah ah..vidla sam neke po zadnji put..ah šta se
može takav je život....vidla sam još nekog....hmmm .
.....ne znam zaš ga posebno izdvajam....ah.......
..tek sam sad shvatila da....je osnovna škola gotova...
...da više nikad neću ić...u tu školu..
...da neću sjedit u učionicama s onih istih 25 učenika..
....mojih frendova već 8 godina..ko bi reko da se već tolko znam..
.....neke od njih znam bolje od sebe........
....ah ah falit će mi..skoro svi..al eto s Lanom i Iwom sam se dog. da ćemo se nać..
...pa će nam bit super.....uz njih dvije nije nikad dosadno....s nekim se čujem prek msn-a....što je super.
..jer da nema msn-a....ne bi ostala u kontaktu s njima...........stvarno ne znam o čem da pišem .
....hmmmmmmmmmm.....let me wait just a minute...niš mi ne pada na pamet.........Lana....nadam se da je prst bolje....i da kad već vjerno čitaš postove..ostavi koji komentar...hihi...ajme....
nekad mi je tako dosadno....nedostaje mi osnovna škola...ja bi opet..hodala onim hodnicima...išla u one učionice smijala se
.....blesavim forama profesora...
....sa srednjom kao da počinje novi život...novi ljudi novo
..sve...i sad sam tako tužna :( ...........već je kasnoo...idem..spavat...aaa.....hmmm...............
..................ljudofi ...take care be good and nice....
.................ofc....peace.........i za kraj jedno mahanje od mene............wave.........
Image and video hosting by TinyPic



| srijeda, 02.07.2008. u 01:21 | 48 | P | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.