"Najljepši trenuci u životu su oni u kojima smo stvari činili iz ljubavi."


24.10.2006. u 15:34 | K | 5 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga








Ljubav je sjebana i uvjek ću vjerovati u to!

Trenutna razmišljanja,stanja i ostala sranja..

Ravnoteža je dinamična i zato ne postoji Savršeno Stanje


Gillian Rose - Love`s work:

"Rasti sa sposobnošću za ljubav znaći prihvatiti

svoje i tuđe granice istodobno ostajući ranjiv i osjetljiv

u vezi s njima."



Nikad se ne plače kao u pričama,
ogoljenima i vječnima.
Ljubav je neprestana borba protiv
mnoštva skrivenih sila što izviru iz nas ili iz svijeta.
Protiv drugih muškaraca.
Protiv drugih žena.

Glad tvoga tijela za životom
bit će jača od žeđi tvoje duše za smrću..
Kad to uvidiš
bit ćeš malo razočaran snagom svojih osjećaja.
Od ljubavi se više ne umire.
A kasnije ćeš vidjeti da
beznađe također prolazi!


Hate me today, hate me tomorow,
hate me 4 all the things I didn`t
do 4 you!!


Hodaš mi po mislima i praviš krugove
stupajući kao vojnik
sa kojim slučajem ne bih pomislila na
nešto drugo osim na tebe...
A ja ni ne razmišljam o ničem drugom!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
split.com.hr
vh1.com/music/
cunterview.net/
mi3dot.org
muzika.hr
never2much.info
dopmagazin.com
dsg.hr


Lezbijke su žene koje nose udobne cipele...



Treba djelovati kao da ćeš sutra umrijeti, ali kao da ćeš u isto vrijeme živjeti cijeli život.


Free Web Counter

hit Counter




Ako se odupreš prirodnom nagonu da izroniš

i udahneš, smrt utapanjem najmanje

je bolna. Čak je ugodna.

Slatka smrt.

Nedostatak kisika izaziva halucinacije

i nestaješ u nekoj vrsti ekstaze

a da i ne primjetiš.




#1 crush

I would die for you
I would die for you
I´ve been dying just to feel you by my side
To know that you´re mine

I will cry for you
I will cry for you
I will wash away your pain with all my tears
And drown your fear

I will pray for you
I will pray for you
I will sell my soul for something pure and true
Someone like you

See your face every place that I walk in
Hear your voice every time I am talking
You will believe in me
And I will never be ignored

I will burn for you
Feel pain for you
I will twist the knife and bleed my aching heart
I´ll tear it apart

I will lie for you
Beg and steal for you
I will crawl on hands and knees until you see
You´re just like me

Violate all my love that I´m missing
Throw away all the pain that I´m living
You will believe in me
And I can never be ignored

I would die for you
I would kill for you
I will steal for you
I´d do time for you
I would wait for you
I´d make room for you
I´d sail ships for you
To be close to you
To be a part of you
´Cause I believe in you
I believe in you
I would die for you.




Thinking About You

Been thinking about you, your records are here,
your eyes are on my wall, your teeth are over there.
But I'm still no-one, and you're now a star,
what do you care?

Been thinking about you, and there's no rest,
shit I still love you, still see you in bed.
But I'm playing with myself, and what do you care
when the other men are far, far better.

All the things you've got,
all the things you need,
who bought you cigarettes,
Who bribed the company to come and see you honey?

I've been thinking about you, so how can you sleep?
These people aren't your friends, they're paid to kiss your feet.
They don't know what I know and why should you care
when I'm not there.

Been thinking about you, and there's no rest,
should I still love you, still see you in bed.
But I'm playing with myself, what do you care,
when I'm not there.

All the things you've got,
she'll never need,
all the things you've got.
I've bled and I bleed to please you.

Been thinking about you.



Yellow

Look at the stars,
Look how they shine for you,
And everything you do,
Yeah, they were all yellow.

I came along,
I wrote a song for you,
And all the things you do,
And it was called "Yellow."

So then I took my turn,
Oh what a thing to have done,
And it was all "Yellow."

Your skin
Oh yeah, your skin and bones,
Turn into something beautiful,
You know, you know I love you so,
You know I love you so.

I swam across,
I jumped across for you,
Oh what a thing to do.

Cos you were all "Yellow,"
I drew a line,
I drew a line for you,
Oh what a thing to do,
And it was all "Yellow."

Your skin,
Oh yeah your skin and bones,
Turn into something beautiful,
And you know for you,
I'd bleed myself dry for you,
I'd bleed myself dry.

It's true, look how they shine for you,
Look how they shine for you,
Look how they shine for,
Look how they shine for you,
Look how they shine for you,
Look how they shine.

Look at the stars,
Look how they shine for you,
And all the things that you do.


malo slika...







design by Spuky