body I dont care what you think of me......I live my life....so you just live yours.... - Evo mene ponovo.....It s to late to apologise...... - Blog.hr body

I dont care what you think of me......I live my life....so you just live yours....

Svi napadaju da napišem novi post...
evo kao što i vidite imam novi dizajn,nove slike u boxu
sve novo....
Lol
Eto
Stvarno neznam šta da pišem
ubacio sam božičku i valentinu u linkove...sam da nadodam...kad napadaju...ma....ajd u kupus...ajvar
ugl...
kao što sam već rekao ne znam šta da pišem....borrrrrrrrinnnnnggggg
nisam danas išo van i tak i vak i na....ma bolje da niš ne pišem.,....moram ič usisavat.....pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

31.03.2007. | 22:48 | | 14 | Komentiraj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni...

Ime:Josip
Godine: 15
Datum rođenja:30.07.1991.
Mjesto:Osijek
Razred: 2.g
Škola: Tehnološka škola Ruđer Bošković
Smjer:Grafički tehničar pripreme
Naj frendovi:Ne znam...Pavel,Gabrić,
Bruno,Ćuna,......
Naj frendice:Ena,Tamara,Sara,
Doris,Marija,
Sonja,Sara w.,Ivona............
Slušam:Bob Sinclair,
James Blunt,Panic!At The Disco....
Naj pjesma:Rock This Party,Treba mi nešto jače od sna,
Jednom kad noć,
Kurve,Wisemen,Ovaj dan,Praznovjerna,Apolgise
Naj film:Prekinuta mladost,Step up,Rock star,Samo prijatelji,
Mr.Bean Na Praznicima


Counter From POQbum.com

**************
Ja,Petra i Snoopy u letu...lol
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
**************
Ja i Ena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
**************
Marija(uuu sexy)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Prosinac 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (5)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
TOG DANA U SVOM STANU
JE BILA SAMA..
OKO NJE SU OSTALE
SAMO SJENE..
UZELA JE ZILET
I PREREZALE VENE..
NA ZIDU JE KRVLJU
NAPISALA NJEGOVO IME
I PORED TOGA
"NEZABORAVI ME!!!"
A NA PAPIRU JE OPISALA
TRENUTKE KOJE JE PROVELA
S NJIME..
KAD JE ON USAO
U NJENU SOBU..
UGLEDAO JE NJU KAKO
BEZIVOTNO LEZI NA PODU..
PORED KRVAVOG ZILETA
STAJALO JE PISMO
U KOJEM JE PISALO:
"OPROSTI MI...
ZNAM DA ZAJEDNO
VISE NISMO..
ALI NISAM VISE MOGLA
ZA TOBOM PATITI,
MOZDA CES SADA SHVATITI.
KOLIKO ME DUSA BOLJELA,
SAMO ZATO STO SAM TE VOLJELA
I NISAM TE PREBOLJELA!"
TADA MU NIZ LICE
PADNU SUZE,
ZAPLAKAO JE JER
SI ONA ZIVOT UZE.
ONA NIJE ZNALA
KOLIKO JU JE ON VOLIO
I OTKAD SU PREKINILI
ON JE NIJE PREBOLIO.
TE NOCI HTIO JOJ JE SVE RECI,
NADAO SE DA CE PONOVO
BITI ZAJEDNO,
NADAO SE SRECI.
TAD MU PADNE CRVENA RUZA IZ RUKE,
NIJE VIJEROVAO DA POSTOJI
TAKVA BOL I TAKVE MUKE.
TU RUZU HTIO JE NJOJ DATI,
TE NOCI HTIO JE DA SE
ONA NJEMU VRATI.
ALI KADA JE VIDIO DA JE ZAKASNIO,
TADA SE I ON UBIO!
UZEO JE ZILET I PREREZAO VENE,
REKAO JE: "TI SI SE UBILA ZBOG MENE,
SADA CU I JA ZBOG TEBE...
JER NIKAD NECU MOCI
IZBACITI OVU KRIVNJU IZ SEBE."
I ON JE NAPISAO PISMO
I STAVI GA PORED NJENOG...
NA ZID JE NAPISAO NJENO IME
I PORED TOGA: "NEZABORAVI ME!!!"
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ja samo znam da me ovakvu prihvaćaju
osobe koje samnom
svakodnevno provode vrijeme.
Ostali me čak ni ne zanimaju tolko,
ako ste mogli već primjetiti.
Ali postoje iznimke..
osobe koje su mi jako drage i
znam da me prihvaćaju iako se
ne čujemo tj.
ne vidimo toliko često..
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kraljev vrt
Jedan je kralj šetajući kroz svoj vrt otkrio
da u njemu cvijeće i drveće nestaje i vene.
Hrast je venuo zato što nije vitak i visok kao jela.
Jela se sušila od žalosti zato što ne može donijeti plod kao
vinova loza.
A vinova loza je venula jer ne može cvjetati kao ruža.
A onda je kralj naišao na jedan cvijet-dragoljub,koji je bio u
punom cvatu i
zračio svježinom i ljepotom.Iskreno se začudio njegovoj
vedrini.A on mu je
došapnuo:“Za mene je to što si me posadio značilo
da me želiš baš takvim
kakav jesam.Da si želio bor,ružu ili hrast,ne bi sadio
mene.I zato,kako ja
ne mogu biti ništa drugo nego što jesam,
trudio sam se biti najbolji mogući dragoljub.Svi smo mi ovdje zato što
nas život treba takve kakvi jesmo,inače bi
netko drugi bio ovdje,a ne mi.Svatko od nas ima svoj smisao
na svijetu,baš takav kakav je.“
Pogledaj se još jednom!Nemaš potrebe biti neko drugi
,nego ti sam:jedinstven i neponovljiv,inače ćeš
uvenuti ako ove istine ne budeš svjestan!

!Blogovi koje čitam!

....Snoopy...tj....Sara...
......Sarin dizajn blog.....
.......Gadura dizajn......
.............Božićka..........
.........Walentina..............
....Saša...a>
Mirna
...Kelly...
...Marija....Bedžons....
....Benčica.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljudi će zaboraviti što si rekao.Ljudi će zaboraviti što si učinio.Ali neće zaboraviti kako su se zbog tebe osjećali.

Srce umire sporom smrću.Rasipa nadu kao lišće.Dok je više ne bude.Nema više nade.Ništa ne ostane.

Ne možete reći suncu:“Još sunca.“niti kiši:“Manje kiše“!

ONA

Ona me traži
Ona boluje
Ona u laži
Za mnom tuguje

Ona sad kreće
U putove nove
Slomljena i tužna
Slijedi svoje snove


ZABORAVLJENA

Kad budeš bila izgubljena duša
Kad ne bude bilo nikog da te sluša
Kad svi iz tvog života nestanu
Kad otkucaji srca prestanu

Kad budeš bila njegova
I nikad više moja jedina
Tada će na sunce doći istina
I shvatit ćeš da si zaboravljena


SJEĆANJA

Sjećanja nestaju
Kao suze na kiši
I tražim od Boga
Da mi molitve usliši

A ni prah nije ostao
Od onog što je prošlo
Samo fotografije i priče
Što na događaj ni ne liče
A sjećam se još uvijek tvoga lijepog lica
Sjećaš li se i ti
Bila si mi prijateljica


ODVEDI ME…

Odvedi me u svijet nepoznatog
Tamo gdje nikog nije briga
Gdje vlada mir i spokoj
Gdje su ljudi kao prah
A jedna riječ,izgubljeni dah

Odvedi me tamo
Gdje nitko ne postoji
Tamo gdje ploča
S mojim imenom stoji

I čeka da krenem
Na put do raja
Bez oproštaja
Na put
Bez kraja