LIFE

utorak, 25.10.2005.

Izvještaj

Dakle, kao ste mogli primjetiti, ziv i zdrav sam se vratio sa dvodnevnog izleta. Sva sreca da nije vozila frendica. Ujutro je rekla "ne idemo ovim autom". I meni je laknulo. Vozila je jedna druga cura. Stvarno je dobro vozila.

Izlet je bio zanimljiv jer sam isao na mjesto kao i prije dva tjedna sa frendicom koja ludo vozi ( Miss dance - vidi post "Interview s Romeom"), ali u grupi od vise ljudi. Pomogao mi je da prosirim horizonte, saznam nesto novo. Uglavnom, dobio sam neke nove ideje, zblizio se s nekim ok ljudima i uzivao u zderacini.

Miss dance i ja smo opet bili cimeri:) Da, opet u manje nego bracnom krevetu. Uvijek kad saznas da si nekome privlacan, to te zaintrigira za tu osobu kojoj si privlacan.

Ona me fizicki ne privlaci. Vrlo smo slicni po nacinu razmisljanja. Da je neka osoba bez veze do koje mi nije stalo, probao bi nesto sa njom radi avanture. Međutim, ona mi je dobra frendica, jako ju cijenim kao osobu i ne zelim unistiti prijateljstvo radi isforsirane avanture. Isforsirane mislim da dodje do dodira i sl. da bi krenulo dalje jer mi fali seksa. I zato necu poduzeti nista.

Vjerojatno je i njoj samo do seksa.

Hvala Bogu sto sam se vratio doma živ i zdrav!

- 23:55 - ˇVenga! (8) - ˇOlé! - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links
New INTERESTING ppl

Virtuela

Lavidaloca new
dexterious new

Maloljetnici
Anči

Moja generacija
Letitia
Jazzie
My way
Ateh
Keolina

30 or over 30 (gerijatrija) - thanks for not getting offended!
Poli
Xiola
Marisi
Juliere

Čitam, ali rijetko pišu:

Prase
Avril Lavigne

Ove blogove sam posjetio (podsjetnik) i istrazujem ih

poslovna_curica
tiny dancer
amy damon
indian woman
vitezica lutalica - vukovi
nenya- fotke
castanea
Chilli
chocolate girl
Moj mail
romeo_salao@yahoo.com