LIFE

subota, 08.10.2005.

Intervju 2. put

I tako ja dodjem sljedeci dan na intervju br. 2 kod iste firme. I dobro frajer me ispituje neke stvari karakteristicne za intervju.

A onda je poceo s kim zivite?, SAAAM? Pa kako to? Pa zasto sam odlucio zivjet sam? Aha znaci vi ste sigurni u sebe i znate da to mozete? A gdje zivite? aha, to je daleko... Pa kako dolazite tamo? S autobusom? Koliko placate stanarinu? U, pa to je dobra cijena! Koliko placate faks? Ajmeeeeeee naivan sto sam mu sve to isao govoriti!

Pa onda koliko vam je vazna placa?

Ja. "Pa vazna mi je."

Pa znaci 1500kn za stan, 1500 za hranu, to je 3000, pa 1000 za faks, to je 4000, i jos ako malo izadjete i to 1000, 1500, to je 5, 5 i pol hmmmmmm....

Ja: "Pa dobro nije bas tolko..." (shvativsi da me ne mogu platiti toliko, a vrijedim toliko definitivno)

On: pa dobro 1500 za stan, 1000 za faks, to je 2 i pol, plus 1000 za hranu, to je 3 i pol, pa ako jos izadjete malo u kino i to to je 4, 4 i pol.

U principu za manje vi ne bi radili.. emmm Vi biste bili spremni raditi za tu plaću?

Ja: "Da."

On: " Dobro, vi bi bili zaduzeni za odredjeni proizvod, ne znam jos koji. Javit cemo vam u petak, uuu ne, ne, ne, u ponedjeljak, u ponedjeljak"

Ja: "Dobor." "Molim da mi se javite bez obzira na ishod."

On: "Da, da, da, mi se svakom javljamo."

Fora je u tome da sam jucer bio na prvom razgovoru za poziciju za koju se nisam prijavio ali joj odgovaram znanjima, pa su me zvali. I ta me pozicija zanima, jedino sto mi fali malo iskustva.

Drugi dan me pozvali za poziciju za odredjeni paket proizvoda.

A ja sam se prijavio za trecu poziciju (u pitanju je jezik koji jako volim, kao i svu svoju "djecu" jezike), koju nisu ni spomenuli kasnije. Imali su moje testiranje od prije, al jezik koji se trazio nisu provjerili, niti ga itko tko me intervjuirao govori. Niti su me trazili ista od tog jezika napismeno.

Odem s frendicom u setnju, kaze mi da je njena kolegica tamo radila i da je firma sjebana. Hmm, vidjet cemo sto ce mi javit u ponedjeljak...


Update:

Nisam obratio paznju odmah, ali znam kad mi se konkretna situacije iz nekog dogadaja stalno vrti po glavi i kad ju stalno je stavljam na pocetak pa ponovno stiscem "play" u mozgu ponavljajuci rijeci sugovornika, da nesto nije u redu. Da ta situacija nije bila u redu.

- 01:22 - ˇVenga! (7) - ˇOlé! - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links
New INTERESTING ppl

Virtuela

Lavidaloca new
dexterious new

Maloljetnici
Anči

Moja generacija
Letitia
Jazzie
My way
Ateh
Keolina

30 or over 30 (gerijatrija) - thanks for not getting offended!
Poli
Xiola
Marisi
Juliere

Čitam, ali rijetko pišu:

Prase
Avril Lavigne

Ove blogove sam posjetio (podsjetnik) i istrazujem ih

poslovna_curica
tiny dancer
amy damon
indian woman
vitezica lutalica - vukovi
nenya- fotke
castanea
Chilli
chocolate girl
Moj mail
romeo_salao@yahoo.com