LIFE

nedjelja, 03.07.2005.

On the mission

Nijeme bilo dugo i vidim da je i nakon tolko vremena ostavljeno malo komentara na moj zadnji post. To je samo dokaz da koliko ljudi mare za mene. Ako ja ne komentiram njih, oni nece dolazit. Pa jebe mi se!

Anci, Michi, Longrunner i Baushtela lady, svaka vam cast!

Ja radim ful i nemam vremena za blog. Ja sam na mediteranu:)

Nemam vremena uredit blog, napisat nesto, putopise, a ima toga za pisat.

Mrzim kad me netko prekine u uzivanju u plazi, a to se danas dogodilo! Jebote!!!!!! stao sam bez sunca! A zadnji put na plazi bio prije 2 tjedna. A jos plus sam morao do sefa da bi spremio soma eura koje je tip platio za neke usluge firmi.

Tu je s jedne strane ful cool i svidja mi se tu radit, premda ne znam da bi bas tu zelio zivjet (na ovom otoku). S druge strane ljudi koji bi mi trebali pruzat profesionalnu podrsku iz Zg, ljencare! A da je jos gore, to je netko s faxa koga znam koji radi u istoj firmi!

Uselio sam u stan s pogledom iz snova, ali jebes to kad moras vozit svaki dan 35km u jednom i drugom smjeru na posao! I zivis sa zenom koja ima 40 plus, njemica, totalno cudna i neuravnotezena! I ima 2 macke koje mi mogu uc preko noci ako ostavim prozor! Gade mi se!

Inace ljudi ovdje su korektni, samo uljenjeni do bola. Niko nista ne zna. Sve se naplacuje! Poruka u hr dodje 1,20 Eura s indirektnim porezom!! Svaku provjeru salda naplacuju! " kuglice sladoleda dodju 2,50 Eura a ako oces preljev jos 0,20 Eura plus. Zato ja odem u supermarket i kupim za euro litru pa odem naplazu i pozderem (samo jebiga, do plaze se vec rastopi iako je vecer!). A onda nazoves nekog zbog posla, kaze da nista ne zna, i stavi te na cekanje jer je momentalno s klijentom, tek kasnije moze saznat cijenu itd. A te osobe prodaju, a ne znaju koje su im cijene!!

Popizdit cu zbog tog stana! Krevet je 20cm kraci od mene i ne mogu se naspavat! A jos samo nek me pocnu zajebavat da trosim previs benzina pa ce vidjet!

Volim ovaj posao i to je ono sto sam htio.

Komad i ja smo prekinuli prije mog odlaska zbog daleko od ociju stvari. Iskreno, prema njoj nikad nisam imao osjecaje, one prave, a samo me iscrpljivala i imala ocekivanja. Mislim da je gotovo za stalno a ne samo za ljeto! Bar tako osjecam!

Ne zelim vise nikom davat paznju ako ne dobijem nesto za uzvrat! Pa nece netko ko ima manjak paznje i komplekse iskoristavat i izrabljivat zbog tih kompleksa koji zahtjevaju non stop paznju!

Pisao sam P, ne znam sjecate li se je iz postova, ali nema veze. Ona je odavde, samo je na kontinentu, ne na otoku! Zicat cu ju da me posjeti!

Danas sam ljut skroz! rzim kad nitko nista ne radi!

Samo da napomenem, kad se zurim, jedina sam osoba u gradu koja trci, osim rekreativaca.

Anci ce mislim doci na svoje na mom postu kad pocne nogometna sezona.


Ljudi do sljdeceg (neznamkad) posta pozdravljam vas.




- 23:30 - ˇVenga! (3) - ˇOlé! - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links
New INTERESTING ppl

Virtuela

Lavidaloca new
dexterious new

Maloljetnici
Anči

Moja generacija
Letitia
Jazzie
My way
Ateh
Keolina

30 or over 30 (gerijatrija) - thanks for not getting offended!
Poli
Xiola
Marisi
Juliere

Čitam, ali rijetko pišu:

Prase
Avril Lavigne

Ove blogove sam posjetio (podsjetnik) i istrazujem ih

poslovna_curica
tiny dancer
amy damon
indian woman
vitezica lutalica - vukovi
nenya- fotke
castanea
Chilli
chocolate girl
Moj mail
romeo_salao@yahoo.com