< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

malo nas je,al nas ima!!

opichena ekipa:starke lives 4ever!! :D

za sad nas je ovolko (kakve starke,takva bojabelj):

#rebamouthwash

#karlanut

#vorabelj

#košafino

#janchahrvatska

#brkićcool

...to be continued...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





linkichi...

#reba

#karla

#vora

#koša

#jancha

to smo mi

sve zivimo u Novom Zagrebu
idemo u 8.c
druzimo se skupa iako su
Reba, Karla i Vora the BEST
kao i Koshica i Jancha.
Družimo se s deckima:
Ban, Pecha, Sandro, Fundak (no comment)
Peko, Sertic, Janko...
Karla, Vora i Reba ne slushaju rock i metal
barem ne u kolichinama kao Koshica i Jancha
ali zato SVE nosimo STARKE
jer su lijepe i udobne :D
chesto idemo u kina
sad chemo moch i u avenue
Dosta smo na Bandeku
ali ipak - nashe sastajalishte-
ZIVKOO (stup xd)
ili ZVACHKOOO (drvo...)
no comm
a dosta vremena provodimo i na klupicama pred shkolom
a sad.. svaka posebno

Reba
(zauzeta)
draga i opichena
kao i sve ostale
voli se zezat
i voli popit... :D

Karla
(zauzeta)
nakon 18h poludi :D
al je onda skorz za zaje***ciju
izjava:
"volim peseke i kravice ali vishe kravice"
xd

Vora(zauzeta)
vrlo draga i dobra
dobrica-al samo na prvi pogled
uvijek za zezanciju
doselila se u 3. razredu, al se odmah uklopila
sretna biljika :D

Košica
(slobodna)
može bit jako ozbiljna
a može bit najopichenija osob na planetu
s njom mozhesh o SVEMU prichat
sto vishe tema - to bolje
zvakache isto opsesija
:D

Jancha
(slobodna)
"streberica s naochalama i velikim nosom"
a onda-
kad me upoznaju
"ti slushash Iron maiden??
ja brijo neka britney spears cura"
huhu
trudim se bit nasmijana
osim kad me netko FAKAT nazivcira
i to je to
jako sam zaljubljive naravi...

Brkić
(slobodan)
loooodi lik,car,nema šta!!
nosi starke,(pa normalno)...
smiješan,uvijek se s njim dobro nasmiješ...
ma sve 5,super je fkt i super!!!!


i to je to...

u shumarku skrivenom
medvjeda je mali dom
oni chak i lete-pogledajte!

neki ljudi okrutni i opasni ko zmaj
unishtili bi taj pravi mali raj!
al neche, neche bogme moch
jer mali - medvjedi ce dc
ko jedan borit che se svi
i shumu spasiti

Ako volish planinu, rijeku i cvijet
primit che te odmah
u svoj sumski svijet
ti chudesni, maleni
LETECHI MEDVJEDI


XD XD XD XD
nasha himna...
nvm


svikice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 27.10.2007.

EH...PA DA I JA NEŠTO NAPIŠEM...

Ej ljudovi moji!!!Pa kak ste mi??!!Neda mi se pisat,ali budimo realni,kome se da...glupo pitanje...vjerujte mi...znam.Same gluposti pišem trenutno,jer nemam niš pametnijeg za pisat.Danas je bila tekma u dvorani,pol 8.Prvo smo gubili,onda smo vodili,onda smo opet gubili,nažalost...izgubili smo,ali moram priznat da su dečki igrali jako dobro,i da su dali sve od sebe...OVIM PUTEM IM ŽELIM ČESTITAT NA DOBRO ODIGRANOJ IGRI!!!!!!!!!XD!!Pa da dalje ja idem...Boli me glava...niš novo.Nikad zapravo nisam napisala dugačak post.Nikad nisam imala inspiracije za pisanje dugačkih postova.Usput ću čestitati rođendan Anduši...ANDUŠA SRETAN ROČKAS!!!!!!Eto,i to sam obavila.Hmmmm...pa što da još napišem??Zamolila bih sve čitatelje našeg bloga,ako je moguće,da ostave preko 104 komentara,makar sumnjam,ali svejedno hvala ako se to ostvari!!!Dobro...kaj da JOŠ napišem??!!Sve je po starom.Škola...jako dosadna ustanova,baš sam jučer dobila 4 iz testa iz povijesti.Yes,yes!!!I ja mislim da je to,to,jer ja jednostavno nikad nisam mogla napisat dugačak post,niti ću ikad moć,ja brijem.Staviti ću još jednu slikicu,pa pooooz ljudi moji,i probajte ostaviti preko 104 komca,ali sumnjam,svejedno hvala na trudu!!!!

By:Karla

Image Hosted by ImageShack.us

- 21:09 - Komentari (29) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.