Starke raving MAD

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

josh jedan lik iz Pancheva . .

Ovde ste?
Zasto?Zar vam je toliko dosadno?Dozvoljavate da ovi tekstovi oduzimaju neprocenjive trenutke vasih ionako kratkih zivota!Bezite odavde!Bezite i ne okrecite se!
Free Counters
Free Counters

Jos blogova...
Srcky

Neurotransmitter

Freya

Ona

Blenta

Coyote

SkAkUtA|O

Siboney

:hot:

KGB

Jamaica Inn

Enfant terible

The world of G'n'R

Bane

_

Icq,mail...
Ajsikju 274-419-788



Moj e-mail

Online igra

23.09.2006., subota

Jesen

Srecna Vam jesen....nekom ce biti bolja od leta,nekom losija....meni?Videcemo....prva stvar koja mi je pala na pamet pri pomenu jeseni je muzicki "hit" iz jeseni 2002-jesen koju sam proveo u tadasnjoj vojsci SGC,cca 600 km daleko od mog sela....jebeni Danilovgrad,jedina selendra koja neznancu koji ga nikada nije video,daje asocijaciju da je isti "grad".....grad koji se sastoji od:

-3 kafica
-1 poslasticarnice
-1 kladionice
-1 prodavnice pica
-1 cevabdzinice
-X (x vece od 50) zmija

Elem,mnogo sam se udaljio od teme....ide pesma za jesen '02

Nocas mladi mjesec je
dobro vece dame sve
spustam se u barove
dolje neki klinac
na klaviru nasu pjesmu svira
i to me grozno zivcira

Mazni glas me pita
imas vilu iznad Zagreba
i auto s tamnim staklima

Hej curo, seceru
nemam ja za veceru
za malu votku, rakiju
hej curo, seceru
ja sam ptica nebeska
i to je moja sudbina

Ref. 2x
Kroz moje prazne dzepove
vjetrovi mi prolaze
a kroz cipele, kise jesenje

Nocas mladi mjesec je
dobro vece dame sve
spustam se u barove
dolje neki klinac
na klaviru nasu pjesmu svira
i to me grozno zivcira

Hej curo, seceru
nemam ja za veceru
za malu votku, rakiju
hej curo, seceru
ja sam ptica nebeska
i kao takav umrijet cu

Ref. 4x





- 18:03 - Komentari (7) - Isprintaj - #