Starke raving MAD

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

josh jedan lik iz Pancheva . .

Ovde ste?
Zasto?Zar vam je toliko dosadno?Dozvoljavate da ovi tekstovi oduzimaju neprocenjive trenutke vasih ionako kratkih zivota!Bezite odavde!Bezite i ne okrecite se!
Free Counters
Free Counters

Jos blogova...
Srcky

Neurotransmitter

Freya

Ona

Blenta

Coyote

SkAkUtA|O

Siboney

:hot:

KGB

Jamaica Inn

Enfant terible

The world of G'n'R

Bane

_

Icq,mail...
Ajsikju 274-419-788



Moj e-mail

Online igra

15.04.2005., petak

Za laku noc...

Jedina, ponoc odzvanja
jesi li zaspala na ruci dragoga?
Znaš li, tu sam ja, provodim noc bez sna
ispod tvoga prozora
kraj tvojih uzdaha.
Ajde sklopi oci
nestani u san
doci cu ti u snovima
kad noc proguta dan.

Doci cu ti u snovima kad noc proguta dan
past cu kao kaplja rose nježno na tvoj dlan.
Doci cu ti u snovima da ti ukradem poljupce
neka vrijeme samo leti još uvijek volim te.

Onda jutro je, tiho budiš se
pogledaš covjeka
što spava kraj tebe
onda zaplaceš jer to nisam ja
koga si voljela,
prekasno jedina.
Ali ne placi, cekaj to veceri
kad zvijezde na nebu zasjaju
mi cemo se ljubiti.

Doci cu ti u snovima kad noc proguta dan
past cu kao kaplja rose nježno na tvoj dlan.
Doci cu ti u snovima da ti ukradem poljupce
neka vrijeme samo leti još uvijek volim te


Jbg. sta cu kad volim ovu pesmu ;)
- 23:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #