Starke raving MAD

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

josh jedan lik iz Pancheva . .

Ovde ste?
Zasto?Zar vam je toliko dosadno?Dozvoljavate da ovi tekstovi oduzimaju neprocenjive trenutke vasih ionako kratkih zivota!Bezite odavde!Bezite i ne okrecite se!
Free Counters
Free Counters

Jos blogova...
Srcky

Neurotransmitter

Freya

Ona

Blenta

Coyote

SkAkUtA|O

Siboney

:hot:

KGB

Jamaica Inn

Enfant terible

The world of G'n'R

Bane

_

Icq,mail...
Ajsikju 274-419-788



Moj e-mail

Online igra

06.04.2005., srijeda

Ukratko

Otkako je vreme pocelo da se poboljsava,poceh i ja sve redje da se nalazim ispred svog dragog monitora ;) Vreme mi manje-vise prolazi u setnji i obilasku ljudi koje ne vidjam bas cesto.U trenucima u kojima se ipak nadjem ispred istog mnooogo vise vremena provodim u klanju sa raznim karakondzulama iz Bloodlines-a.Bio sam i u Plastic-u na ragga-dancehall zurci sa Germaican scout u glavnoj ulozi.Na kraju su nesto poceli da loze ljude kako ce na Exit mozda da dovedu Seeed,a ako postoji mogucnost da se organizuje koncert Gentleman-a!!!Inace kad vec spominjem Exit,verovatno vec gomila ljudi zna,na Pertovaradinsku tvrdjavu dolaze Napalm death,Sick of it all,Apocalyptica i Slayer.Inace za neupucene-na Slayer-u i slicnim bendovima sam odrastao :P Nagradno pitanje:Gde cu ja biti u vreme odrzavanje Exit-a? :)Ja sada odoh da obrisem prasinu sa nekih starih diskova,pa da se bacim na "obnavljanje gradiva".


Gun down cold on a raw deal
Home turf my battlefield
In no one’s way caught in a crossfire
Stray bullets can kill

Chorus
Expendable youths
Fighting for possession
Having control the principle obsession
Rivalry and retribution
Death the only solution

Inured soul lies on the ground
Head blown off face down
Lying in a pool of blood
An accidental death homicide

Chorus

Struggling to survive
The drug induced warfare
To have control and principle obsession
Expendable youth fighting for possession
Violence is only a friend

- 18:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #