Starke raving MAD

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

josh jedan lik iz Pancheva . .

Ovde ste?
Zasto?Zar vam je toliko dosadno?Dozvoljavate da ovi tekstovi oduzimaju neprocenjive trenutke vasih ionako kratkih zivota!Bezite odavde!Bezite i ne okrecite se!
Free Counters
Free Counters

Jos blogova...
Srcky

Neurotransmitter

Freya

Ona

Blenta

Coyote

SkAkUtA|O

Siboney

:hot:

KGB

Jamaica Inn

Enfant terible

The world of G'n'R

Bane

_

Icq,mail...
Ajsikju 274-419-788



Moj e-mail

Online igra

25.02.2005., petak

Mali jubilej :)

"1000 mi bubnjeva Darkvuda"-Zagor


Eto,konacno je i ta barijera probijena!Counter je u sredu 23.02.2005. otkucao i tu cifru.Vec vidim likove koji se smeskaju pored monitora uz komentar tipa:vidi seljaka pa ja imam vec 12345 poseta a on resio da obelezi svojih 1000.Da ali ti ljudi ovde pisu neke smislene textove dok ja pisem gluposti :) Inace ja do pre 3 meseca nisam ni imao pojma sta je to BLOG.Saznao sam tako sto sam isao Mr.Srcky-ju na ispracaj...tu su se okupili neki ljudi od kojih vecinu nisam pozanvao.Naravno,medju njima je bilo i ljudi koji su par puta kroz neki razgovor spomenuli famoznu rec-blog.I naravno Srcky mi tu postavi pitanje:"A sto ti ne otvoris svoju stranicu?".Odgovorio sam mu istog trenutka:"Nema sanse!Mene i ovako mrzi da pisem,samo mi jos neki blog treba!"Od tog odgovora je proslo,kao sto sam vec spomenuo,tri meseca.Za to vreme sam napisao dosta postova od kojih su nekolicina cak i zadovoljavajuci.Takodje mi je drago i sto sam neke blogere upoznao na okupljanjima koja su bila organizovana(ma svi su videli txt koji je bio objavljen na naslovnoci www.blog.hr).RASpect za sve njih!Na kraju,zeleo bih da zahvalim svim ljudima koji citaju ove gluposti!Samo da znate da ja ne preuzimam nikakvo odgovornost ako uradite nesto lose isprovocirani mojim pisanjem :)

- 02:15 - Komentari (7) - Isprintaj - #