Starke raving MAD

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

josh jedan lik iz Pancheva . .

Ovde ste?
Zasto?Zar vam je toliko dosadno?Dozvoljavate da ovi tekstovi oduzimaju neprocenjive trenutke vasih ionako kratkih zivota!Bezite odavde!Bezite i ne okrecite se!
Free Counters
Free Counters

Jos blogova...
Srcky

Neurotransmitter

Freya

Ona

Blenta

Coyote

SkAkUtA|O

Siboney

:hot:

KGB

Jamaica Inn

Enfant terible

The world of G'n'R

Bane

_

Icq,mail...
Ajsikju 274-419-788



Moj e-mail

Online igra

27.01.2005., četvrtak

Let it snow 2

Sneg ustvari i nije tako losa stvar!Danas sam malo tumarao ovim sumornim gradom sa repetiranim fotoaparatom u desnoj ruci.Da dobio sam napade kreativnosti.Stvarno sam napravio par ok fotkica ali ih necu podeliti sa vama(dobro mozda jednu ali vrlo loseg kvaliteta) :)Takodje sam vodio male sestre na sankanje.Njima je bilo ludo ali sam se ja smorio.Ne zbog toga sto sam ih cekao da se izive nego sto sam
bio extremno ljubomoran-zasto one uzivaju a ja nemogu?Mozda sto sam vec postao suvise mator da bi "jahao" sanke? A verovatno bi me roditelji druge dece malo cudnije gledali :) Ipak sinoc sam obisao i narodnu bastu(ko zna-zna).Preko dana izgleda sjajno ali nocu je tamo prilicno strasno.Ipak sinoc me je odusevilo setanje kroz nju.Jeste da je bilo malo hladnjikavo(a i vetar je sibao) ali sam uspeo da napravim nekoliko lepih fotkica.Na kraju izgleda da cemo ja i ovaj sneg poceti sasvim lepo da se slazemo.Ko zna zbog cega je to dobro!

Oh the weather outside is frightful,
But the fire is so delightful,
And since we've no place to go,
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

- 01:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #