Starke raving MAD

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

josh jedan lik iz Pancheva . .

Ovde ste?
Zasto?Zar vam je toliko dosadno?Dozvoljavate da ovi tekstovi oduzimaju neprocenjive trenutke vasih ionako kratkih zivota!Bezite odavde!Bezite i ne okrecite se!
Free Counters
Free Counters

Jos blogova...
Srcky

Neurotransmitter

Freya

Ona

Blenta

Coyote

SkAkUtA|O

Siboney

:hot:

KGB

Jamaica Inn

Enfant terible

The world of G'n'R

Bane

_

Icq,mail...
Ajsikju 274-419-788



Moj e-mail

Online igra

13.01.2005., četvrtak

Dodjoh,videh,poludih...

Kao sto pise u naslovu ko mi je kriv sto dane provodim u objasnjavanju kompjuterskie azbuke coveku koji je do skoro za komp znao samo iz prica.Za PC se zainteresovao onog trenutka kada je Mladja poceo da baca neke termine poput PDV-a.Posto se u ovoj zemlji sve informacije bacaju u etar bez nekog najosnovnijeg objasnjenja,nastao je veeeliki prostor za manevar raznoraznih trgovaca.Tu je gospodin "shvatio" da ce,ako ne iskoristi sansu do 31.12.2004. ostatak zivota provesti u pitanju zasto nije kupio masinu u trenutku dok je bila takoreci Dz.Kad sam pitao RP-ja zasto kupuje PC odgovor je bio:Paaaa...ono...mogu da gledam filmove ,da slusam muziku...a i na internetu ima svasta.Prica za one koji ga neznaju.Svi ostali znaju da je kupovina bila motivisana samo jednom stvari-CM(Championship Manager).Znaci igrice!Pa dobro sad se ljudi pitaju sta sad i ja serem?Kao ja nisam navucen na CM?Jesam!Ali ja ne pricam kako mi komp treba zbog tamo nekih CAD-ova,Visual-a,Delphi-ja itd.I nervira me to kad kad neko ne zeli da prizna zasto mu treba odredjena stvar.Mozda blam?Ma nemoj!Blam sto igra igre,a ovamo je sve ok kad neznam da beknem rec engleskog.I sad kako da objasnim nesto takvom coveku?Maloj sestri(7 godina) sam brze objasnio neke osnovne stvari.Mnogo brze je shvatila ono sto joj je bilo receno.A RP na pokusaj objasnjavanja pustanja Divx filma iz Micro DVD-ja bledo gleda,a posle NEshvatanja objasnjenja trazi da startuje CM.Kasnije me zove da kaze kako je IZBRISAO pesme sa harda.Dodjem i shvatim da je na Winamp playlist-i odradjen crop.Imam jos gomilu avantura ali nemam vremena(ni zivaca)da ih objasnjavam.Sve u svemu tako se ja "zabavljam" zadnjih nekoliko dana(a bogami i buducnost mi nije svetla).Uzivajte!
- 13:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #