Starke raving MAD

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

josh jedan lik iz Pancheva . .

Ovde ste?
Zasto?Zar vam je toliko dosadno?Dozvoljavate da ovi tekstovi oduzimaju neprocenjive trenutke vasih ionako kratkih zivota!Bezite odavde!Bezite i ne okrecite se!
Free Counters
Free Counters

Jos blogova...
Srcky

Neurotransmitter

Freya

Ona

Blenta

Coyote

SkAkUtA|O

Siboney

:hot:

KGB

Jamaica Inn

Enfant terible

The world of G'n'R

Bane

_

Icq,mail...
Ajsikju 274-419-788



Moj e-mail

Online igra

28.12.2004., utorak

Skup 25.12.2004

God damn!Sta napisati o okupljanju blogera a da to nije vec sazvakano od strane ostalih ucesnika ovog dogadjaja?Znam da me je
na samom pocetku odusevilo to sto je skup bio odrzan i pored nekih "organizacionih" problema*. :) Dakle posle svih peripetija,
za headquater okupljanja je izabran Skandal,mesto cije ime mi bas i nije ulivalo neko pozitivno misljenje.Dobra stvar kod Skandala je
sto tacno znas kad si dosao do tacke totalnog pijanstva.Za neupucene-to je trenutak kad sliku na zidu vidis sasvim normalno,a sto sa
cinijom punom voca izgleda kao da je ispred tebe.Ko je bio-zna o cemu pricam,ko nije-nikada nece ni shvatiti. :) Takodje mislim da
je pored nas,najveseliji bio vlasnik lokala kome smo ostavili lepu sumicu cash-a.Konobar se trudio da ostane nezainteresovan,ali se
malo zbunio u trenutku dok smo ja i Srcky "mlatarali rukama" pokusavajuci nesto da objasnimo* ljudima.Muzika-hmmmmmm.Generalno,nije bila losa,mada su mogli da puste neki reggae ili dancehall(da se smore svi osim mene).Sto se tice pica-neki su cirkali pivo a
neki-Weifert!Znate ono-flasa lici na pivsku ali sadrzaj ima ukus kisele vode u koju je sipano pola case piva :) Da bi ovaj skup dobio
status medjunarodnog potrudio se Massa.RASpect za coveka koji je doputovao iz Hrvatske u BG.Nadam se da mu nije bilo lose u ovom drustvu.Takodje bih zahvalio onoj koja me je poslala pravo-pa-levo kad sam trazio put po WC-a :) Jedan "bloger u hibernaciji" me je odusevio svojom zeleno-zutom kombinacijom.Jah bless di dawta!Srcky,Neuro i Coyote su ljudi koje vidjam vrlo cesto tako da ne zelim da ih
opisujem jer bi moglo da dodje neprijatnih situacija :) Ostali-screw you guys :) Cimam se malo svi ste ok samo vas malo manje znam da
bih nesto preciznije napisao.Sto se tice Kalemegdana-od onog vetra i dalje ne mogu da se ocesljam kako treba.Na kraju sam uspeo i da
se iskobeljam iz onog NBG geta(sta cu kad ga ne volim) :). Aj,polako da zavrsavam,treba da idem na spavanje,sutra vadim krv!


*mrzi me da objasnjavam


P.S. Jao video sam slike-jos sam ruzniji nego u stvarnosti!



He's the one
Who likes all our pretty songs
And he likes to sing along
And he likes to shoot his gun
But he knows not what it means

Knows not what it means
Knows not what it means when I say aahh

- 01:08 - Komentari (5) - Isprintaj - #