stariris

nedjelja, 08.10.2006.

...samo o tom razmišljam, da sam ispred vremena, da sam vođa plemena!...

u jeeeeeeeeee bio je bas super tjedan. Prošli vikend bio sam u Marofu na koncertu. Bilo je super, počevši od vožnje vlakom, samih koncerata pa do povratka nazad. Manje više svi smo se dobro dobro napili, trebalo je proslavit očišćenu godinu. Imali smo čak i šampanjac, hehehe bakarsku vodicu :))) U nedjelju sam bio na roštilju na Bundeku sa društvom sa australskog nogometa. I to je bilo super, jelo se i pilo a malo smo i odigrali utakmicu da pokažemo ljudima kakav je to sport. Igrali smo mladi protiv starijih i uopće nije upitno tko je pobjedio... heehe mlade snage naravno. Igrali smo nekih 25min i taman kada ja odem u napad i taman da ću puknut prema golu odjednom na terenu neki uniformirani ljudi. Čuvari bundeka :DDD! Kažu nam da se ne smije igrati nogomet na livadi. WTF!!!! OD kad se na praznoj livadi ne može igrati nogomet. Razlog zašto mi je bio najbolji. "Možete pogoditi nekoga u glavu i onda će on tužiti bundek!" Pa zar smo do toga došli, kaj smo fakat postali ko glupi ameri da ćemo se tužit sada za sitnice. OK, prestanemo mi i odemo do roštilja i počnemo se tamo dodavati sa loptom onako na 10 metara nas 3 kad evo čuvara opet. "Ne smijete se loptati!" NE mogu vjerovat, dodavamo se loptom lagano i on dolazi srat da ne smijemo. Pa kuda ide ovaj svijet? JOš malo pa nećeš smijet imati loptu na cesti, kao da je neko oružje. Koji je smisao parka i zelenila ako se ne smije loptati. Ali ne samo loptati, stol do nas bili su neki ljudi sa malom djecom, do 6 godina, koja su igrala badminton. Pogađate, i njima su čuvari došli srat da ne smiju to radit. Baš me zanima zašto to? Da neće možda badminton loptica nekome izbiti oko? Skroz me to zbediralo, od kud nekome pravo da zabrani nekome loptanje, odnosno bavljenje sportom. Di ste sad prosvjednici, zašto ne bi protiv toga prosvjedovali? Di ste zeleni? DA se kojim slučajem zabranilo igranje životinjama cijeli grad bi bio pun zelenih! I to je ono što me živcira kod njih. Dalje, dobio sam raspored za faks, i počeo mi je isti. Imam čudan raspored, ponedjeljkom nemam ništa a onda ostalim danimma sam po 6-7 sati na faksu u popodnevnoj smjeni. Završava mi obično oko 19.

Nabavili smo prostor za svirku, zajedno sa Bolesnim umom, u atomskom skloništu tu u kvartu. Čuo sam da je super prostor a gazda da je još bolji. Smijemo i tulume radit tako da očekujte pozive! Čovjeće ako se to lijepo uredi pa neću izlazit od tamo, past ću godinu :P! U srijedu sam bio sa Saxom(bolesni um) i još jednim frendom (bubnjarem) u školi svirat. Svirali smo green day i blink onako da se malo iživimo. Bio je baš dobar osijećaj malo se ispucat na gitari uz zvukove teših distorzija hehehe! Koliko sam čuo sutra je neki koncert u TIme-u u vrapču, malešnici di već, pa idemo svi skupa na to. Treba dobro dobro proslavit prije ozbiljnog početka glupog faksa!

- 11:48 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>