stariris

utorak, 19.09.2006.

Bježite ljudi, bježite iz grada, stiže ekipa pijana!!! Bježite ljudi dok postoji nada, jer ovdije igra HRVATSKA!!!

Hohoho, kakav dobar vikend je ovo bio. No da poćnem malo prije vikenda. U četvrtak sam bio na utakmici Dinamo-Auxere u Maksimiru. Dojmovi sa utakmice su mi slični igri dinamove momčadi. Jako bezveze! Uglavnom otišao sam nakon prvog poluvremena. Bolile su me noge, nisam vidio pola terena od gužve na stadionu a neopisivo su me živcirale nadobudne budale nabrijane na nekakvu svetinju koja se zove Dinamo. Navijanje za klub je ok ali kada se tu vežu nekakva pitanja ponosa naroda ili grada zagreba onda je to bezveze. Pa nije Zagreb samo Dinamo. No nema veze. Petak, prvo na kavu sa Fejverom na savskom mostu a onda u 12 sati kod rugby igrališta na Mladosti polazak za Prahu na prvenstvo srednje Europe u australskom nogometu rofl. Krenuli smo sa 2 auta i kombijem. Bio sam u kombiju jer je tamo bila najbolja atmosfera. Nismo još ni iz Hrvatske izašli a već smo stali na pumpi po pivice. partyparty Atmosfera je bila super, pjevalo se, pilo, zezalo. Na granici nas nisu gnjavili čak ni Slovenci. U Prag smo stigli oko 21 navećer i odmah otišli u pivnicu na "večeru". Poslije van u drugu pivnicu pa u treću pa u neki disko i na kraju, oko 3 u hostel jer se sutradan igra turnir. Turnir je počeo u 10 sati. Sudjelovale su ekipe iz Češke, Austrije, Francuske, Finske i mi. Nikada nisam bio tako prebijen kao na kraju tog dana. Bolilo me sve, od nogu od glave. Pobijedili smo Austriju, Češku i Francusku a izgubili od Finaca. Na kraju kada su svi odigrali sa svima. Prve dvije momčadi su igrale finale. Finska-Hrvatska, probali smo ih ovaj puta iznenaditi, čak smo i vodili prvo poluvrijeme ali smo na kraju pali a Finci koji,vidi se, već dosta dugo igraju ovaj sport su zasluženo pobijedili. Uslijedilo je proglašenje pobjednika. Mi smo dobili srebrne medalje i mali pehar. hrvatska Kasnije je bilo slavlje u jednom pubu u centru Praga. Bilo je ok s obzirom da smo svi izgledali kao Sylvester Stalone na kraju Rocky 4 (onog sa Rusom). Opet smo zaružili do 3, ujutro u šoping i malo p o gradu i oko 16 prema ZG. JOš uvijek me sve boli, jedva hodam a imam i gadnu ranu na laku ali nema veze, isplatilo se. Bilo je stvarno odlično i jedva čekam da opet bude neki turnir.
Ova pjesmica u naslovu posta je ujedno i bila naša himna u Pragu. To smo se derali stalno. U pivnicama, na ulicama grada čak i kada smo dobivali medalje. Hehe, bez preuveličavanja, stvarno smo bili najluđa ekipa, kao i uvijek lud.

- 16:57 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>