stariris

ponedjeljak, 11.09.2006.

...do you like my stupid hair, would you guess that i didn't know what to wear...

Špeki me već tjedima gnjavi da napišem post o njemu. To mi je frend iz srednje sa kojim sam razvio takav odnos da se stalno oko nečega zajebavamo i podjebavamo. Nešto prekrasno, jako teško za postići kod večine ljudi. I šta još reći o njemu, donedavno nije pio ali sada se pretvorio u pravog alkosa. Samo po pivkanima dere. Nažalost protekle godine se zbog obaveza nisam družio baš puno sa njim. Čuli bi se tu i tamo ali puno manje nego prije. Sada smo to odlučili promijeniti jer šteta je da ne zezamo jedan drogoga kada imamo materijala. Neki dan smo sa još dvojicom prijatelja odlučili igrati jednu igricu. Nije originalna jer smo je pokupili iz serije Ed. Uglavnom nekome padne neka šugava ideja na pamet i kaže ovom drugom da to napravi za 20 kuna. On naravno to mora napraviti, bez obzira na novac. Novac je tu više forme radi. Uglavnom, tako smo već gurali glave u kantu za smeće i pili pivo iz navijaćke kape isto kao i nosili glupi šešir cijelu večer.

Sada dosta o njemu, valjda će biti zadovoljan.

Uglavnom pao sam onaj ispit ali nema veze. Ona dopunska predavanja su "obavezna" ali ne idem na njih. Danas sam pisao prvi kolokvij i rasturio ga. Tak da je još i bolje. roflrofl!
U subotu sam imao tulum doma, starci otišli na more. Nije se ništa strgalo, jedino sam ja malo oštetio zid kada sam nosio televizor iz meni nepoznatih razloga. Ali nema veze. Bilo je dosta ekipe, poznate i nepoznate. Pokušali smo napraviti atmosferu kao u onim glupim američkim komedijama. Skoro nam je uspjelo, imali smo football playera, cool guya, pijanu drolju, nepoznate ljude, totalnog luđaka i manijaka, pili smo iz kape (kad već nemamo keg) i slušao se punk-rock. Skoro kao u filmovima. Samo nam je falio ludi crnac koji govori Damn!! ili Shit!!! Ali drugi put ćemo i to srediti. Isto tako nije nam došla murija ali to nije baš poželjno pa nije ni bitno. Jedino to možda znaći da smo stari pa da više ne možemo toliko raspizdit susjede ili su moji susjedi dobri.

Jea, u petak idem u Prag na turnir, jedva čekam! Idem ujutro tako da još malo stignemo prošetat po Pragu. U subotu je turnir cijeli dan, igraju Austrija, Češka, Finska, Njemačka, Francuska i mi. Poslije turnira je pijanka koja bi mogla poprimiti ogromne razmjere s obzirom da je u Pragu party. Vraćam se vjerojatno u ponedjeljak u ranim jutarnjim satima. Weeeeeeeee!!!!!!

- 23:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>