stariris

utorak, 21.03.2006.

CYGNI CANTUS

Dosta mi je, više mi se ne da pisati ovaj blog i odlazim...Pišem ga sad već skoro godinu dana i napisao sam sve što sam htio. Ono što nisam htio ni neću napisati, ostati će zauvijek u mojem malom bolesnom umu. Dragi čitatelji i još draže čitateljice, stvarno se čudim da ste mogli čitati pa i komentirati moja bljezgarenja i gluposti koje sam nerjetko ovdije pisao. No kako je sve to počelo. Ni sam ne znam. Počelo je tako što sam se poveo za masom i otvorio blog. Najprije nije imao neku osobito ozbiljnu namjenu. Pisao sam što mi se svidjelo. Kasnije postaje ogledalo mog psihičkog-emocionalnog stanja koje je variralo iz dana u dan. Oni koji me bolje poznaju znati će na što mislim. Nekako taman nakon smirivanja mojih emocionalnih oscilacija dolazi i do stagnacije inspiracije. Čak ne bi rekao i da nemam inspiracije, nego jednostavno mi se više ne da. Nije to ni zbog faksa, ni zbog drugih obaveza. Vremena imam ali ne da mi se. To vam je onaj osjećaj, kada igrate igricu, dođete do jako teškog dijela, mučite se par sati da ga prijeđete, zaboravite save-at i onda nešto sjebete. Pa vam se ne da prolaziti teški dio ispočetka. NIšta, i dalje ću čitati većinu od vas, ali vi mene nećete moći više ćuti osim ako se ne poznajemo ili se upoznamo.

POZDRAV!!

LOCK

- 00:22 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>