myspace

images for blogs

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Neki novi klinci___-Balašević - KO PJEVA ZLO NE MISLI!!!! - Blog.hr

KO PJEVA ZLO NE MISLI!!!!

18.12.2005., nedjelja

Neki novi klinci___-Balašević


Moj deda vec dugo ore nebeske njive
Ali baka jos cuva sve stvari i sliku naseg sveca
Na dan kad sam rodjen tu je posadjen orah
I u avliji pod gustom krosnjom sad igraju se deca

Neki novi klinci, neki novi klinci, neki novi klinci...


Kroz maglu treperi 9 sveca na torti
Kad sam dobio par mandarina i malog belog zeca
U maju jos uvek zriju komsinske baste
Ali tresnje i zelene kajsije kradu druga deca

Neki novi klinci,neki novi klinci,neki novi klinci...


Moj drugar Milutin, druga klupa do vrata
Ima sina od cetiri i po i uci ga da peca
Ponekad ga sretnem, mahne kroz prozor kola
A u porti (?) za loptom sad jurcaju neka druga deca

Neki novi klinci,neki novi klinci,neki novi klinci...


A ja, ja se kockam s prevarantom zivotom
Iz rukava on svakoga dana izvuce nekog keca
I stariji mi kazu, sad si u pravom dobu
A u ulici Jovana Cvijica rastu druga deca


Neki novi klinci,neki novi klinci,neki novi klinci...


<< Arhiva >>