četvrtak, 10.07.2008.

Suitcase's ready

Planirala sam napisati post jedan dan prije puta (koji je za tri dana), ali s obzirom da sam već zadnjih nekoliko dana sva u pripremama za svoju british pustolovinu, mislim da je ipak bolje da uranim s njime jer, ako bih odugovlačila, na kraju bi se moglo dogoditi da ne napišem - ništa. Zapravo ni nemam baš ništa pametno za napisati, osim toga što me trese reisefieber i što me strah. Čega? Mogla bih ispisati stotinu redova (žalosno, znam no), ali sažetak bi bio: strah me da neće sve ispasti onako kako sam si ja to zamišljala. Da, na neki način je to neminovno, znam, ali... Što ako...? Što ako...? ŠTO AKO...?? Puno tih 'što ako' mi se mota po glavi. Ali, pošto treba oko svega biti optimist, probat ću i ja, haha. I sincerely hope da će sve ispasti super, da ću imati lijepo vrijeme i najvažnije, da neću napraviti budalu od sebe na karaokama. Izvještaj stiže kad se vratim, sa fotkama i svime, a do tada...

...blueberry istražuje bijeli svijet!mah
...i isprobava engleske delicije!party

So long!

- 22:49 - Komentari (9) - Isprintaj - #
  • <$TekstKomentara$> (<$AutorKomentara$> <$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.