srijeda, 09.01.2008.

Just a little note

Unatoč tome što mi je blog u doslovce pomaknutom stanju, napisat ću kratku crticu o nečemu što je, barem meni, već neko vrijeme lajtmotiv.
Mislila sam da me božićno raspoloženje baš ne hvata s istim intenzitetom kao prije nekoliko godina. Ali mogu reći da i dalje postoji, somewhere deep inside. Zapravo, baš zadnja dva dana me uhvatilo...
Pretpostavljam da je sve to zato što je ovaj vikend bio prikaz mojih idealnih božićnih blagdana: samo sam čitala, prejedala se (a ništa se ne prima, mwhahaha), družila se s ljudima i slušala glazbu... Pa što'š bolje?
Ali ipak... U svom tom hedonizmu, morala sam se zapitati: što pokloniti ljudima? Ne mislim na raznorazne artikle s polica (mada i oko toga imam malih briga, haha), nego na ono najvažnije - ono iznutra. Ležala sam u svojoj sobi, slušala Whitney Houston (ona trenutno prevladava na playlisti) i upotpunjavala njezin prelijepi glas svojim vlastitim, ne toliko prelijepim, kada je na red došla Carrie. 'Carrie', koji izvodi Europe (ista ona grupa koja izvodi 'The Final Countdown'). Većina ljudi bi bila skeptična, ali 'Carrie' jednostavno zrači nečim posebnim. Toliko da sam se jučer, mada je nisam slušala prvi put, rasplakala... Razmišljala sam o tome što ću darovati ljudima koje jesam i nisam povrijedila, kako ću na najbolji način iskoristiti ovo vrijeme ljubavi i mira, koje je, nažalost, očito jedino vrijeme u godini kada se ljudi prisjećaju te dvije stvari. Slušala sam 'Carrie', slušala o tome kako Joey Tempest govori svojoj ljubavi Carrie kako će se možda još negdje ponovo sresti nakon ovog posljednjeg 'zbogom', plakala sam i shvatila: isto kako se Joey i Carrie posljednji put opraštaju, tako i ljudi ponekad zaboravljaju što imaju, a tek kada tome moraju reći 'zbogom', shvate koliko im je to značilo...

Želim da se svima vama božićni duh nestašno zavuče pod kožu, da budete sretni i da negdje duboko u srcu osjetite mir i ljubav. Želim da provedete najljepše praznike u životu, želim da budete sretni i da se međusobno volite i opraštate. I želim da ne zaboravite reći svojim bližnjima koliko vam znače.

Voli vas vaša Borovnica.

- 20:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #
  • <$TekstKomentara$> (<$AutorKomentara$> <$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.