U 1 kondom stane 1 litra vode...tj...hmm...ko zna za kaj vi to koristite xD seksiii

04.06.2007., ponedjeljak

eo mene...nakon duuuugo vremena XD....da bijah na hladnom pifu.....sad bi bili pocasceni time da vidite slike al ih ja nznm smanjit pa nemoze...i hmm....da.....ima jednaigracka lale iz teletabisa...necu rec kak je dosla do mene XD ipak mi stari cita blog....i mi smo palili facu i bla bla i nazvali ju cernobil lala :, nego ja sam upravo prespavala skolu -.-....oooo da....sad sam ja in d kazna jel sam ostavila kod frendice torbu....a meni se ide u zvuk....ocu u jebeni zvuuuuuuuk....al ne svi su u skolu pizde...nego ja sam gladna....moze me neko nahranit :dXD...ma jebit se sve moram sama....zakaj je tak tiho.....aha da nikaj ne svira XD idem ja to popravit :D..
.-.-.....da uglavnom neznam kaj bi pisala....a zakaj.....pa tak...a neee....znura pizdo ljutim se na tebe....oke nemojte obracat pozornost znura je jedna osoba s kojom ja pricam kad mi je dosadno...ona nie stvarna osoba...neg ja nju cujem u glavi....tek tolko XD...okej idem ja...kissss...uuu ljudi mi se onlajnavaju XD ic tajm tu bi on emeseeeen...oke idem XD

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design:dark and dirty