U 1 kondom stane 1 litra vode...tj...hmm...ko zna za kaj vi to koristite xD seksiii

21.05.2007., ponedjeljak

stari me prvi put stuko...okej ne stuko...al izudaro...debil

eo...me...opet da xD i meni starci citaju blog....da....stari...eo....citaj XD...sam da znas....tu neces bas nikaj saznat o meni...onak...da ugl....stari me prvi put stuko-..jucer...dorro nie me istuko neg izudaro...al jako....jos me boli...a da...tj nie prvi put...jos jednom u vrticu s remenom ...al on tvrdi da nie...debil....mislim sad si vi koje vas starci tuku mislite ono kaj se ova zali....al ono da zalim se jel to nisam ocekivala...toe bilo sam zato kaj sam kasnila doma...jel smo usli u krivi tramvaj...i kao je reko da se vise nece derat neg da bude me tuko...ja ono u sebi etf....jel ti znas da ja iam telefon i broj od plavog telefona jebemu....al dobro....i onda se pravi ko da nikaj nie bilo...neg se nekaj dere da kak mogu van ak nisam izvrsila obaveze (zadaca) ...i bla bla....al dobro....bilo je kul jucer....mislim dok nisam dosla doma..i zakljucili smo da ak moja frendica postane patolog da ce tam silovat mrtvace XD...al dobro idem...ae...bok....e da stari...ja cu ti to pamtit...i da onak......zajebi...:D ae kissam vas

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design:dark and dirty