U 1 kondom stane 1 litra vode...tj...hmm...ko zna za kaj vi to koristite xD seksiii

17.05.2007., četvrtak

aj dont lajk maj pikčrs enimor dej ar tu empti

eo menje...XD.....neznam kaj da pišem al ću svejedno pisat XD....dakle....nasla ja jedan mobitel u skoli...l..i uzela sam si ga...onaj neki samsung klizni...da....uglavnom i htjela sam ga prodat XD....al u meduvremenu neko mene cinkao....jebem mu mater....i ja sad nezelim vretit mobitel XD al cu vratit....:(....i jedan klinjo mi je rekao da sam zmija....nooooo...sad sam duboko povrjeđena... kaj cu sad...ljudi....nezelim biti zmija XD....i bila sam u tvornici....i tam je bilo jebeno XD...a nisam treala radit jebene šiške-.....mislim....okej mi stoje al neee.....nije mi ta frizerka napravila kak sam ja htjela :( ...kuzite ja sam htjela onak a ona mi je napravila ovaak...lol....sad sam ja kao na djeti XD....lol..nejde mi nemrem ja ne jest XD....mislim....nisam ja debela al...ono....kuzite XD...ja imam dudu a vi nemateee....haha!!.....jucer sam...do oko....2 prepisivala neke tam vjezbenice XD...sad mozda i necu iat 1 iz zemljpopisa XD....danas je petak il cetvrtak?...i gleala sam rezi me XD i bilo je kul ono kad je ona neka zenska imala zasivenausta XD....okeej....kuzim....nezanimljiv post....da.....aj dont lajk maj pičkrs enimor....preprazne su... :( ....okej idem...ae....bok


replay says:
cao
replay says:
zdr
grl hu vont lolipop says:
daj nemoj mi vise nikad nikaj slat u picku materinu
replay says:
hehehehehe

aaaa kak mi taj "replay" ide na kuraaaaaac....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design:dark and dirty