U 1 kondom stane 1 litra vode...tj...hmm...ko zna za kaj vi to koristite xD seksiii

28.03.2007., srijeda

.ljudi....upravo sam napisala postinu.......i nekaj kliknula i zbrise se....u kurac...da....dakle...idemo ispocetka.....da kaje bilo....probudila sam se...pa sam zaspala...pa se probudia.....pa zaspala....pa budilica -.- ...da i dignem se i odem u sobu....spavam u ovom.....borafku il kak god da vi to zovete...jel je tam plazma.....lol.....a zifcira me moja telka u sobbi....XD....a ovoga...da...imam nju dizajn...da....onaj me zivcirao previse kricavo crvenog.....lol....da ugl...i udem u sobu....tj. dovucem se do sobe...i vidim PAREEEE...i pocnem se derat...XD...bila sam sama doma....i derem se.....jel bijase to moj izgubljeni DEPARACCC....da...i idem u skolu s tim parama xD...i udem u ducan s gitarama i tim sranjima....XD....i kupim si karte za korn i evanescence.....DA...SAD IH IMAMMM....da....i jeeeeej.....aj em hepiii...da...i kupih frendici za rockhas....da....i istrosih se.....jel je to kostalo oko 500 i nekaj kn....kaj vi briete da to kosta 1000 kn...majku vam, XD....ja zato nosila 1000 kn..... -.- ....i da....ostalo mie jos..lol....i sad do osamnajstog moram prezivljavat s neznam kolko.... -.- meni premalo......da ugl....ajde idem ja...sad....da....kisssach

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design:dark and dirty