U 1 kondom stane 1 litra vode...tj...hmm...ko zna za kaj vi to koristite xD seksiii

07.03.2007., srijeda

ovako...um....da....imala sam instrukcije...i ljepo se ja ponadala i isplanirala.....nazvat cu ja tu likicu i pitat ju kad ces doc? ona bi treala rec necu doc.....i onda ja zabrinuto...ALI ZAŠTOOO?.....ali ne to je ovak bilo...ja se pripremih...i nazovem i pitam kad ces doc?....ona meni za 10 min...a ja ALI ZAŠTOOOO?... ona meni kaj....ja njoj....tuzno odgovorih ma zabriah si da si rekla da neces doc......i poklopim...i govorim si NOOOOOOOO!! XD....da....oke ugl....aj kent veit petak...znate zakaj....zato kaj kad je petak sam hepi jel znam da je sutra subota koju nemrem cekat al sam onda oko ponoci anhepi jel znam da je sutra nedelja a znam da je sutra sutra skola....nooooo.....daaa....neeee.....buuuu ali dorro....ovak....aj vont maj frodoo....to vam je moja zaba....al prava zaba....ziva...veljika....onak ko dva dlana...oke....ugl...toe bilo na moru ja nasla zabu i uzela si ju...a jedan klinac si je zabrijao da je njegova i ukro mi ju je i pustio...nooooo aj vont maj frodo beeeek...! ja cu njemu klincu tom iskopat oci sljedece ljeto....i kupit cu si novu zabu...i bit ce tu...samnom kuzite....onak....weeeee...da....oke idem ja....ajde....bok


Image Hosted by ImageShack.us
to gore mi je tak kul fensi sljika :)


Image Hosted by ImageShack.us


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design:dark and dirty